فال روزانه امروز پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

fal roozane
342
دسته‌بندی نشده

fal-mihanfal.com

فال روزانه متولدین فروردین

در حالت عادی، وقتی در مورد مساله ای هیجان دارید، به هیچ عنوان نمی توانید آن را مخفی کنید. امروز منتظر خبرهای خوب و مکالمات شیرین با عشقتان باشید. سعی کنید روی رفتار خود کنترل داشته باشید و لجبازی یا سرسختی را کنار بگذارید. امروز از عشقتان خیلی چیزهای خوب و جدیدی خواهید آموخت. با قلب و روح خود کار کنید و همه اشتیاق خود را برای این امر بگذارید. وقتی این کار را انجام دهید، خودتان نیز لذت خواهید برد و رضایت بیشتری را حس خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز می توانید وجهه دیگری از گفت‌وگوها و موضوعات مختلف را ببینید. امروز خیلی هیجان زده و شاد هستید و دایم دلتان می خواهد حرف بزنید. اما از هر نوع بحث و مشاجره ای پرهیز کنید. هیچ کسی از انرژی منفی خوشش نمی آید. سعی کنید حرف دیگران را نیز بشنوید و از آنها درس بگیرید. لازم نیست حرف دیگران را تاکید کنید اما گوش کردن به آن ضرری ندارد. گوش کردن به آن سختی که تصور می کنید، نیست.

فال روزانه متولدین خرداد

آیا بیشتر مواقع انسان خودرای و خودخواهی به نظر می رسید و تصور می کنید هر چه شما بگویید همان درست است! امروز این فرصت را دارید تا حس های مخفی خود را نمایان کنید. حقایق اصلی زندگی در پس مواردی هستند که شما حتی خودتان هم از آنها خبر ندارید. سعی کنید روی زمان حال تاکید داشته باشید. این را نیز به یاد داشته باشید زبان بدن بسیار گویا است و باید حواستان به حرکات دست و چهره خود باشد. با عشقتان صادق باشید تا بسیاری از مشکلاتتان برطرف شوند.

فال روزانه متولدین تیر

حرف بزنید. امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید. خب، همین کار را انجام دهید. امروز اطرافیان گوش شنوای حرف های شما هستند. امروز این شانس را دارید تا بدون تلقین طرز فکر خود به دیگران، با آنها حرف بزنید و حتی در مورد مسایلی که با هم اختلاف دارید، بحث کنید. نه تنها روی رفتار و گفتار خود کنترل دارید، عصبانیت اطرافیان را نیز می توانید کنترل کنید و موجب آرامش آنها بشوید. اگر در این ترس هستید که حرف هایتان برای دیگران خوشایند نباشد، موضوع های ساده انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

بدون همراه داشتن کارت های ویزیت، خانه را ترک نکنید. امروز زمان معاشرت و ارتباط با افراد جدید است. خیلی خوب می توانید دوستان تازه پیداکنید و از بودن در کنار آنها مسایل جدیدی در زندگی بیاموزید. امروز در کنار حرف زدن های طولانی، برای شنیدن حرف های دیگران نیز وقت بگذارید. در رابطه عاطفی خود این را بدانید که بهترین راهکار، صداقت است. امروز روی ارتباط های خود توجه داشته باشید زیرا ممکن است با فردی آشنا شوید که موفقیت شغلی ویژه ای را برای شما رقم بزند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز یک شنونده عالی برای دیگران هستید و خیلی خوب می توانید به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک کنید. امروز یک دوست موجب خوشحالی شما خواهد شد. صحبت هایی که امروز انجام می دهید روی اطرافیان تاثیر ویژه ای دارد پس روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید. دیدگاه خود در مورد مسایل مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. این را بدانید هر کار خوبی که انجام دهید، بی نتیجه نمی ماند و اثر آن را خواهید دید.

فال روزانه متولدین مهر

از آنجا که امروز دید وسیعی به مسایل مختلف دارید و می توانید به همه ارتباط ها نگاه درستی داشته باشید، تشخیص راه درست نیز چندان هم برایتان سخت نیست. احتمال اینکه بحث هایی که امروز دارید، بالا بگیرد و به مشاجره تبدیل شود وجود دارد. اما با کنترل رفتار و حرکات خود می توانید از آن پیشگیری کنید. سعی کنید امروز بیشتر شنونده خوبی باشید تا گوینده. از میان حرف های دیگران مسایل تازه ای خواهید آموخت. حتی احتمال آشنا شدن با فردی که شغل تازه و پردرآمدی برای شما داشته باشد نیز زیاد است.

فال روزانه متولدین آبان

خیلی هیجان زده هستید و هر چه در سرتان می چرخد را می خواهید به زبان بیاورید. اما بد نیست کمی بیشتر روی خود و رفتارتان کنترل داشته باشید. وعده های بیهوده دادن جز اینکه چهره شما را خراب م یکند، نتیجه دیگری ندارد. سعی کنید به جای زیاد حرف زدن، حرف های دیگران را بشنوید. اگر خیلی دوست دارید خودتان را توصیف کنید، با کمی سیاست این کار را انجام دهید. لازم نیست همه در مورد همه چیز شما بدانند.

فال روزانه متولدین آذر

اگر عادت دارید پیش از فکر کردن، حرف بزنید. امروز باید آن را کنار بگذارید. حواستان به همه حرف ها و حرکاتتان باشد. اگر مراقب زبان خود نباشید، مشکلات زیادی برای خود به وجود خواهید آورد. اگر در نظر دارید با فرد جدیدی آشنا شوید خیلی حواس خود را جمع کنید زیرا ممکن است فرد نامناسبی را برای خود انتخاب کنید. پیش از اینکه با دوستان یا همکاران دا و بیداد کنید و اعتراض کنید، حرف های خود را در ذهنتان مرور کنید تا از هر نوع دلخوری جلوگیری شود. سعی کنید از دیگران شاد بودن را یاد بگیرید.

فال روزانه متولدین دی

هیچ چیز به اندازه یک رقابت سالم نمی تواند موجب خوشحالی انسان و دوام دوستی ها شود. هیجانات شما امروز زیاد هستند. اگر قرار است با کسی در مورد کار یا موضوعی بحث کنید، آرامش خود را حفظ کنید و روی رفتار و گفتار خود کنترل داشته باشید. حرف های دیگران را بشنوید و سعی کنید از آنها استفاده کنید. در میان حرف های دیگران مسایل زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد. از تحقیر کردن دیگران بپرهیزید و روی حرکات و حرف هایتان کنترل داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

هیچ کس به اندازه اعضای نزدیک خانواده نمی توانند روی آدم تاثیر بگذارند. سعی کنید احساسات خود را با ذهن و عقلتان هماهنگ کنید. نه زیادی احساساتی باشید و نه زیادی منطقی. تا حد امکان به حرف های دیگران گوش کنید. این را بدانید که حتی در میان حرف های ساده آدم ها هم می توانید مسایل مهمی برای آموختن پیدا کنید. با درک درست داشتن از اطرافیان می توانید مراتب احترام خود را به آنها نشان دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

لازم است امروز بیشتر روی رفتار خود کنترل داشته باشید. کمی عقب تر بایستید تا با کسی درگیر شنوید. اگر دوست دارید حرف بزنید، در مورد خود و خواسته هایتان حرف بزنید. البته روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، تاکید و وسواس داشته باشید. بهترین زمان برای برنامه ریزی زمانی برای ملاقات با انسان های جدید، امروز است. البته در همه برخوردهای خود، منطق داشته باشید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *