فال روزانه | فال روز شنبه 18 مهر 1394

212
دسته‌بندی نشده

فال روزانه | فال روز شنبه 18 مهر 1394

فال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

وقایع مهم و جذاب پیش رویتان در روز شنبه 18 مهر 1394 را در فال روزانه ایران16بخوانید و پیش از وقوعشان متناسب با ماه تولدتان از آن آگاه شوید.

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

– فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز کسی به شما نمی‌گوید که چه کاری باید انجام دهید و اگر کسی هم این کار را بکند احتمالاً شما به حرف‌هایش گوش نخواهید کرد! برنامه‌های شما بیش از اندازه سخت و غیر قابل انعطاف هستند تا جایی که چشمتان را به روی فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار دارند می‌بندند. فراموش نکنید انعطاف پذیر بودن به معنای ضعیف بودن نیست. بلکه معنی آن این است که بتوانید هر وقت که لازم شد فکر خود را تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

– فال روزانه متولدین خرداد ماه

درس های طبیعت و زندگی امروز از طریق تصورات و رویاهای شما در راه تان قرار خواهند گرفت. اگرچه این مربوط به نشان آینده شماست، اما توانایی این را دارید که با کیوان سنتی و قدیمی کنار بیایید تا به آن چیزهایی که می خواستید برسید. مسئله خطرناک این است که شما عقاید خود را درباره واقعیت های انکار ناپذیر تغییر نمی دهید. اگر انعطاف ناپذیر باشید، نمی توانید آن چیزهایی را که برای پیشرفت لازم است بدانید را یاد بگیرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

– فال روزانه متولدین تیر ماه

شما امروز مثل بچه گربه‌ای که درگیر یک گلوله کاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده‌اید. شما هرچه بیشتر تلاش می‌کنید کمتر می‌توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است که شما می‌توانید کنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتماً لازم نیست سخت کار کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

فال روزانه متولدین مرداد ماه

کارهایی که شما ماه قبل شروع کرده بودید اکنون باید جایگزین داشته‌های قدیمی شما بشوند. اگر شما سعی نکنید که محرکهای خود را پنهان کنید، با آرامش و محکم حرکت کردن احساس بهتری در شما ایجاد می‌کند و می‌تواند موفقیت شما را در دراز مدت تضمین کند. هیچ کدام از حرفهایی که شما می‌خواهید بزنید از نظر دیگران غیر قابل قبول نیست.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 شما برای انجام کارهایتان بیش از حد از دیگران کمک می‌گیرید، فکر نمی‌کنید که دیگر زمان آن فرا رسیده است که خودتان به تنهایی تصمیم بگیرید البته می‌توانید از تجربه‌های یا مشورت‌های دیگران نیز بهره ببرید اما حرف آخر را خودتان بزنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز شما به نیازهای دوستتان توجه می کنید و می توانید به راحتی در شرایطی به او یاری رسانید که آنقدر هم که به نظر می آید این شرایط مهم نیستند. پس اگر به شما گفتند که کمک شما چندان مفید نبوده ناراحت نشوید. درعوض قبول کنید که رأی شما مثل همیشه نبوده است. شما اگر نسبت به سیگنالهایی که از دیگران دریافت می کنید توجه کافی داشته باشید، می توانید خودتان را از شرایط نامناسب نجات دهید. ابتدا سعی کنید به خودتان توجه کرده و اوضاع خود را بهبود ببخشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

فال روزانه متولدین آبان ماه

 شما فکر می‌کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت‌های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم‌هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می‌کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می‌کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

فال روزانه متولدین آذر ماه

منفی‌نگری غیر قابل پیش‌بینی می‌تواند به راحتی تغییراتی را در شما به وجود آورده و باعث رفتارهای غیر منتظره در شما شود. با بی‌تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصایص شماست که باعث شده به طور ارادی احساسات ناخوشایند شما از بین رفته و تبدیل به احساسات زیبا شوند. صحبت کردن در مورد آسیب پذیری‌تان قبل از اینکه به وجود بیاید، می‌تواند موقعیت سختی را به وجود آورد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

فال روزانه متولدین دی ماه

 با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی‌کند، بلکه آن را قوی‌تر نیز می‌کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 مهر 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما اخیرا در عین حال که به پیچیدگی روابط خود فکر می‌کردید، تا حدودی غمگین و ناراحت می‌شدید و حالا بدون اینکه به طور کامل در زندگی خود تغییراتی بدهید به چیزهایی که می‌خواهید رسیده‌اید. بعضی اوقات تا حدی گیج می‌شدید که نمی‌توانستید تشخیص بدهید مرحله بعدی کارتان چگونه است. خوشبختانه امروز وضعیت روحی شما تغییر می‌کند، چرا که شما به واسطه تخیلات‌تان جُنب و جوشی را در خود احساس می‌کنید و این بهتان اجازه می‌دهد که آنچه پیش رو دارید را واضح و روشن بسازید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *