فال روز چهارشنبه 2 فروردین 1396

فال-روزانه
318
دسته‌بندی نشده
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 فروردین 1396

فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین فروردین ماه

اکنون کار زیاد کردن برای شما جذابیت خاصی دارد اما شما نیاز خواهید داشت که مراقب خود نیز باشید در غیر این صورت ممکن است خود را بسیار از دست رفته بیابید. این فوریت ممکن است برای شما طبیعی باشد اما امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید بیشتر نفع خواهید برد. شما واقعا نیاز ندارید که اجازه دهید هر کسی بداند که در هر لحظه ای چه احساسی دارید. کمی مرموز بودن خوب است پس بعضی چیزها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 فروردین 1396

فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

برای شما سخت است که بفهمید منبع الهامات شما کجاست، مثل این است که در فصل تازه ای از زندگی تان باد تازه و خوشی می وزد. اندیشه های شما ممکن است باعث بروز چیزهای واقعا زیبایی شوند. به هر حال، او با زبان بیگانه ای سخن می گوید؛ و برای شما فرصتی برای رقابت ایجاد می کند تا از اصول و موارد اساسی استفاده کنید. اصلا مهم نیست که چقدر عجیب و غریب به نظر می رسد، ایده هایی را در دست انجام بگیرید که بدانید بازده آن به سمت شما خواهد آمد و در آن حوزه عمل کنید تا بتوانید چیز تازه ای خلق کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 فروردین 1396

فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین خرداد ماه

هم اکنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یک بار تصمیمی بگیرید دیگر نمی توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می خواهید به شهر دیگری نقل مکان کنید، شغلتان را عوض کنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض کنید، قبل از اینکه هر تصمیمی برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 فروردین 1396

فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین تیر ماه

 شما معمولا در مقوله اقتصاد و پول خرج کردن فردی منطقی هستید و سعی می کنید در برابر وسوسه خریدن جنسی زیبا که بدان نیاز ندارید مقاومت کنید. اما امروز استثنا است؛ شما قادر نیستید در برابر خریدن شی ای که حس زیبایی شناسی تان را تحریک می کنید مقاومت کنید! برخلاف همیشه امروز زیبایی یک شِی بیشتر از سودمندی آن برای شما اهمیت دارد. پس بهتر است قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید چند روز صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 فروردین 1396

– فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین مرداد ماه

 امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 فروردین 1396

– فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما اکنون زیاد در قید و بند این نیستید که احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید و اصلا هم نگران این نیستید که مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید. ممکن است حتی خوشحال باشید چرا که با نیت قبلی در اوج شایستگی گرفته اید. خوشبختانه امروز نیاز به انتقاد و نظر هیچ کس ندارید. شما قادرید که بسرعت تشخیص دهید کجا باید تمرکز داشته باشید و چگونه رفتار خود را برای رسیدن به هدف خاصی اصلاح کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 فروردین 1396

– فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین مهر ماه

 یک رسوایی مربوط به ستاره ای که تحسینش می کردید در صدر اخبار قرار می گیرد. شاید سرخورده شوید. فعلاً پیش داوری نکنید. شاید بیشتر آنچه می شنوید غیبت یا اطلاعات نادرست باشد. باید بر اساس اطلاعات درست و واقعیات قضاوت کرد. امروز همکاری با دیگران به شما اطلاعات خلاقانه ای می دهد که امروز به آن احتیاج دارید. اگر سعی کنید همه کارها را خودتان انجام دهید، نقشه هایتان نقش بر آب می شود. باید از دیگران ایده بگیرید. نظر دیگران را بپرسید. امروز بحث رابطه شما مبتنی بر بده و بستان است. می دانید که احساسات خاصی نسبت به او دارید، ولی بیان این احساسات از ترس سرخوردگی برایتان سخت می شود. نترسید و حرفتان را بزنید. قطعاً پاسخ مثبتی می گیرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 فروردین 1396

– فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین آبان ماه

شما امروز هرچقدر که به برنامه ریزی خود بیشتر بچسبید و بخواهید تابع آن باشید، بیشتر از آن جدا می افتید. پس بهتر است به جای اینکه بر طبق ساعت و زمان بندی خود کار کنید، هر کاری که به نظرتان در مرحله بعدی درست می آید را انجام دهید. عجیب اینکه هرقدر از جاه طلبی و بلند پروازی خود بکاهید بیشتر به دست می آورید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 فروردین 1396

– فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین آذر ماه

 اطیمنان حاصل کنید که هرکاری که انجام می دهید مدام در حال ترقی کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه افکنی می کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 فروردین 1396

– فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین دی ماه

 اگر چه نقش شما در دنیای بیرونی است، ممکن است امروز بترسید که حد و مرز خود را  هنوزمشخص نکرده باشید. شما مایل هستید که بر تشویش های شغلی خود  بوسیله تفسیر کردن کمبودها و شکست هایتان غلبه کنید. از زمانیکه خورشید به نشان شما برای ماه بعدی بازگشت، متاسف نباشید که با بزرگ فکر کردن وحتی بزرگ تر عمل کردن می توانید بر مشکلاتتان غلبه کنید. طرح های بزرگ می تواند واقعا کلید رسیدن شما به موفقیت باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 فروردین 1396

– فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین بهمن ماه

امروز تحقیق کردن و کند و کاو کردن آرزوهایتان عجیب و حیرت انگیز به نظر می رسد، اما شما کاملاً برای این کار آماده شده اید. شما به راحتی می توانید در شرایط احساسی قرار بگیرید. با وجود این اگر نتوانستید درست فکر کنید نگران نشوید، چرا که هم اکنون فعالیت های اجتماعی در اولویت قرار دارند و اصلاً زمانی برای تعمق کردن باقی نمانده است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 فروردین 1396

– فال روزانه در روز 2 فروردین 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز در عین حال که نقش یک انسان اجتماعی را بازی می کنید، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی ها و جذابیت ها شده اید، اما نمی توانید از زیر بار مسئولیت های واجب و ضروری که روی دوشتان سنگینی می کند فرار کنید. زمان کمی را به فعالیت های جدی تر اختصاص دادن کار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینکه زندگی آنقدرها هم که شما فکر می کنید سخت نیست.

فال روز چهارشنبه 2 فروردین 1396

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *