فرار هزاران سوری به خاک ترکیه+ عکس

277
دسته‌بندی نشده
به علت افزایش درگیری ها میان نیروهای کرد و تروریست های داعش در سوریه بیش از سه هزار سوری مجبور شده اند محل زندگی خود را ترک کنند و به ترکیه پناهنده شوند.
 یک مقام دولتی ترکیه گفت از روز چهارشنبه بیش از سه هزار شهروند سوری در پی درگیری میان داعش و جنگجویان کرد از سوریه گریخته و وارد خاک ترکیه شده اند.
نیروهای کرد تلاش می کنند داعشی ها را از تل ابیض در استان حسکه سوریه که نزدیک شهر مرزی “آکچاکاله” (Akcakale) ترکیه قرار دارد بیرون برانند.
این مقام ترک گفت سه هزار و 337 عرب سوری وارد ترکیه شده اند تا از این درگیری ها و نیز بمبارانهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در امان باشند. به گفته وی، این سوری ها در گذرگاه مرزی “آکچاکاله” تحت معاینه بهداشتی قرار گرفتند و از آنها ثبت نام شد.
ترکیه میزبان بیش از یک میلیون و هشتصد هزار شهروند سوری است که از کشور خود آواره شده اند. ترکیه در ماه های اخیر این کشور بنا به دلایل امنیتی، برخی گذرگاه های مرزی را به صورت نسبی بسته است که این امر باعث شده سازمان های امداد ترکیه را به ممانعت از ورود افرادی که در حال فرار از خشونت ها هستند متهم کنند.
یکی از کارکنان این سازمان ها گفت هفته قبل، نیروهای گارد مرزی ترکیه، هزاران نفر را که به دنبال پناه گرفتن در حاک ترکیه بودند، از مرز این کشور بازگرداندند و این افراد مجبور شدند عازم مناطق دیگری داخل خاک سوریه شوند. عکس های رویترز وضعیت گذرگاه مرزی آکچاکاله جایی که هزاران شهروند سوری از ترس داعش خود را به آنجا رسانده اند را نشان می دهد.

فرادید

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *