“فریدون آسرایی” به سرطان حنجره مبتلا شد

فریدون-آسرایی

فریدون آسرایی از سرطان حنجره اش میگوید

فریدون آسرایی متولد 17 مرداد 1335 در آسارا می باشد. فریدون آسرایی خواننده پاپ و مشهور کشورمان در 60 سالگی خبر از سرطان حنجره اش داد که بسیار ناراحت کننده است.

فریدون آسرایی هفته پیش زیر تیغ جراحی رفت و حنجره خود را به دست پزشکان سپرد.

او درباره مشکل خود گفت:مدت طولانی بود که در حنجره ام احساس درد می کردم. این مشکل تا حدی پیش رفت که صدایم به زور خارج می شد. به پزشکان زیادی مراجعه کردم، اما هیچ کدام تشخیص درستی ندادند.

فریدون آسرایی

عکس فریدون آسرایی

وی افزود:در نهایت یک پزشک حاذق ضمن معالجه از من درباره علت این درد پرسید و من در جواب گفتم در طول یک ماه بیش از 40 اجرا رفتم. متاسفانه دکتر به من گفت که وضعیت خطرناکی دارم و مشکوک به ابتلا به سرطان حنجره هستم و باید بیش از پیش مراقبت به عمل آورم.

عمل جراحی فریدون آسرایی

او ادامه داد بالاخره با کمک دوستان به دکتر امینی در بیمارستان عرفان معرفی شدم و وی بعد از معاینه دستور جراحی و بیهوشی کامل را به خاطر وضع خطرناکی که داشتم، سریعاً اعلام کردند. او روی حنجره من امواج رادیویی با نام مستعار آر اف اعمال کرد و بعد از این عمل به مدت یک روز بستری بودم.

آسرایی همچنین گفت:دوران نقاهت من بین دو تا شش ماه تعیین شد. خدا را شکر احساس بهتری نسبت به قبل دارم. اسم پزشک و جزئیات آن را از دو بابت اعلام کردم. اول اینکه تشکر ویژه داشته باشم و دوم اینکه افراد زیادی به مشکل من دچار هستند و با معرفی من به راحتی می توانند سلامتی کامل خود را بدون نگرانی به دست آورند. گرچه هزینه ای این عمل سرسام آور است، اما ارزش سلامتی بیشتر از هر چیز دیگری است.

او تأکید کرد:این مشکل از ابتدای ماه مبارک رمضان با من دست به گریبان بود و این اواخر صدای خودم را به زور می شنیدم. البته دکتر معالج برای اجرای صحنه ای من مانعی ایجاد نکرده و تا زمان کنسرت مجوز خواندن دارم.

این هنرمند در بخش دیگری از صحبت هایش به برنامه های آتی خود اشاره کرد و گفت:21 مردادماه در متل قو و 22 هم در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به دیدار هوادارانم خواهم رفت. ضمن آنکه تک آهنگی روز 15 مردادماه به مناسبت سالروز تولدم از من منتشر خواهد شد.

خواننده قطعه “سلام” در پایان هم گفت:این قطعه با نام “بگو که عاشقی” با ترانه ای از روح ا… احمدی و موسیقی پیام شفاهی اوایل این هفته از سایت ها منتشر و پخش خواهد شد. بعد از این کار هم استراحت کرده و کارهایم را به بعد از ایام محرم و صفر موکول خواهم کرد.

فریدون آسرایی ، بیماری سرطان حنجره فریدون آسرایی

منبع : هنر آنلاین

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *