فواید دخول از جلو + فواید نزدیکی از جلو

نزدیکی از جلو

نزدیکی از جلو برای زن و مرد فواید بسیار زیادی دارد. بسیاری از پزشکان می گویند فواید دخول از جلو با زن هم برای مرد و هم برای زن لازم و ضروری است. بسیاری از بیماریهای زوجین با دخول از جلو از بین می رود.

 

آیا فواید دخول از جلو و نزدیکی از جلو را می دانید ؟ آیا می‌دانید برقراری دخول از جلو با همسر می‌تواند چه آثار مثبتی بر سلامت جسمی زوج‌ها داشته باشد؟ حتما شما هم پی برده‌اید که مکانیسم فعالیت جنسی بدن تنها برای تولید مثل نیست و مسلما بعد از رابطه با همسرتان تغییرات مثبتی را در خودتان یا او حس کرده‌اید.

 

فواید دخول از جلو

 

نزدیکی از جلو و کاهش استرس

محققان اسکاتلندی 24 زن و 22 مرد را در شرایط پراسترس- مثل سخنرانی در جمع یا حل مسایل ریاضی در حضور دیگران- قرار دادند و فشارخون آنها را اندازه‌گیری کردند. نتیجه جالبی به دست آمد؛ افرادی که بتازگی با همسرشان دخول از جلو داشتند، در موقعیت استرس‌زا برخورد سالم‌تری نشان ‌دادند. مطالعه دیگری از فواید دخول از جلو نشان داد فشارخون دیاستولی (عدد دومی که دستگاه فشارسنج به ما نشان می‌دهد) افراد متاهلی که با همسر خود زندگی می‌‌کنند و روابط زناشویی منظمی دارند، از فشارخون افرادی که با همسرشان دخول از جلو ندارند، پایین‌تر است. نتایج یک تحقیق جالب دیگر هم ثابت کرده زنانی که همسرانشان مرتب آنها را در آغوش می گیرند، فشارخون سالم‌تری دارند.

فواید دخول از جلو + فواید نزدیکی از جلو

افزایش ایمنی بدن زن با نزدیکی از جلو

محققان دانشگاه ویلکس با ثبت چگونگی روابطه زناشویی 112 همسر و بررسی میزان تولید بزاق در آنها دریافتند دخول از جلو با همسر باعث افزایش سطوح آنتی‌بادی ایمونوگلوبین A در بدن می‌شود. این پادتن در پیشگیری از سرماخوردگی و برخی عفونت‌ها نقش مهمی دارد.

 

کاهش وزن با دخول از جلو

هر بار روابطه زناشویی با همسر، باعث مصرف 85 کیلوکالری انرژی در بدن می‌شود و حتما می‌دانید که سوزاندن کالری مترادف است با کاهش وزن.

 

سلامت قلب با نزدیکی از جلو

از دیگر فواید دخول از جلو می توان از سلامتی قلب نام برد. تحقیق 20 ساله دانشمندان انگلیسی نشان داده مردانی که در طول هفته دوبار یا بیشتر با همسرشان روابط زناشویی دارند، نسبت به مردانی که کمتر از یک بار در ماه چنین روابطی را با همسرشان برقرار می‌کنند، کمتر گرفتار حمله‌های مرگبار قلبی می‌شوند. این محققان باور عمومی تاثیر سوء دخول از جلو بر احتمال سکته قلبی را رد می‌کنند.

 

افزایش اعتماد به نفس با نزدیکی از جلو

از دیگر فواید نزدیکی از جلو میتوان به ارتباطش با اعتماد به نفس اشاره کرد. محققان دانشگاه تگزاس می‌گویند فواید نزدیکی از جلو تاثیر بسزایی بر اعتماد به‌نفس و احساس رضایت از خویشتن دارد. البته این یافته به معنی لزوم داشتن روابط زناشویی برای افزایش اعتماد به‌نفس نیست اما اگر فردی از نظر اعتماد به‌نفس مشکلی نداشته باشد، سلامت رابطه زناشویی او با همسرش تاثیر مثبتی بر ارتقای اعتماد به‌نفسش خواهد داشت.

 

افزایش صمیمیت زوجین با دخول از جلو

برقراری روابط زناشویی و رسیدن به اوج لذت جنسی، سطح هورمون اکسی‌توسین – که به هورمون محبت مشهور است- را افزایش می‌دهد. از فواید نزدیکی از جلو می توان گفت که همسران بعد از روابطه زناشویی احساس صمیمیت و اعتماد بیشتری به‌هم خواهند داشت. تحقیقات انجام شده روی 59 زن نشان داده که سطح هورمون اکسی‌توسین آنها بعد از در آغوش گرفته‌شدن به وسیله همسرشان افزایش یافته است. سطح اکسی‌توسین بدن فرد با حس سخاوتمندی او هم رابطه مستقیمی دارد.

 

کاهش درد زن با نزدیکی از جلو

هورمون محبت یا اکسی‌توسین سطح اندورفین‌های (مواد ضددرد طبیعی بدن) بدن را افزایش می‌دهد. پس اگر گرفتار سردرد، آرتریت روماتویید یا «نشانگان پیش قاعدگی» (PMS) هستید، می‌توانید تاثیر فواید دخول از جلو با همسرتان را بر درد ناشی از این مشکلات درک کنید. محققان برای اثبات ادعای خود در رابطه با فواید نزدیکی از جلو از 48 نفر خواستند اکسی‌توسین را استنشاق کنند، سپس انگشت دست آنها را مجروح کردند و دریافتند که حضور اکسی‌توسین حس درد را تا 50 درصد کاهش می‌دهد.

 

فواید نزدیکی از جلو

محققان ثابت کرده‌اند مردان جوانی که بیش از 21 بار انزال در ماه دارند، نسبت به مردانی که 7-4 بار در ماه انزال دارند، با احتمال کمتری دچار سرطان پروستات می‌شوند.

 

دخول از جلو باعث تقویت عضلات قاعده لگن می شود

انقباض عضلات قاعده لگن زنان هنگام برقراری روابط زناشویی احساس رضایت بیشتری به آنها می‌دهد. این انقباض‌ها برای تقویت عضلات این ناحیه و بخصوص پیشگیری از ابتلا به بی‌اختیاری ادرار موثر است.

 

خواب راحت با دخول از جلو

اکسی‌توسین ترشح‌شده بعد از روابط زناشویی، باعث القای خواب می‌شود. از طرفی خواب راحت، آسوده و کافی آثار بسزایی بر سلامت عمومی بدن دارد از جمله وزن مناسب و میزان سالم فشارخون.

 

سلامت پوست با دخول از جلو

رابطه زناشویی ضمن افزایش گردش خون در بدن باعث بهبود اکسیژن‌رسانی به سلول‌های پوست می‌شود و درنتیجه به پوست ظاهری درخشان می‌بخشد. حتما خودتان متوجه این تغییر بعد از دخول از جلو با همسرتان شده‌اید. در ضمن نزدیکی از جلو با اثر افزایشی خود بر میزان کلاژن، ایجاد لکه‌ بر پوست و افتادگی آن را کاهش می‌دهد.

 

فواید دخول از جلو + فواید نزدیکی از جلو

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *