آیت الله هاشمی شاهرودی درگذشت ، شایعه یا واقعیت ؟!

فوت آیت الله شاهرودی

خبر فوت آیت الله شاهرودی و درگذشت این عالم ربانی ، شایعه یا واقعیت ؟!

توضیحات درباره آخرین وضعیت آیت الله هاشمی شاهرودی

خبر فوت آیت الله هاشمی شاهرودی و درگذشت این عالم ربانی ، شایعه یا واقعیت ؟!  توضیحات درباره آخرین وضعیت آیت الله هاشمی شاهرودی

یکی از اعضای تیم پزشکی آیت الله هاشمی شاهرودی به خبرنگار فارس گفت: از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد اما خبر فوت را باید خانواده ایشان اعلام کنند

به گزارش ایران ۱۶ به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، یکی از اعضای تیم پزشکی آیت الله هاشمی شاهرودی به خبرنگار فارس گفت: از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد اما خبر فوت را باید خانواده ایشان اعلام کنند.

در همین حال یکی از مسئولان بیمارستانی که آیت‌الله شاهرودی در آن بستری است، اعلام کرده‌است که هنوز دستگاه‌های پزشکی را از وی جدا نکرده‌اند.

با انتشار خبر درگذشت حضرت آیت الله شاهرودی و اعلام درگذشت ایشان از سوی منابع خبری پس از دقایقی رئیس بیمارستان خاتم الانبیا با حضور درجمع خبرنگاران حال آیت‌الله هاشمی شاهرودی را وخیم تر از دیروز خواند و درگذشت وی را رد کرد.

فوت آیت الله شاهرودی

وی با بیان اینکه همچنان آیت الله شاهرودی در زیر دستگاه قرار دارد، اظهارداشت: من همین الان از آی سی یو آمدم و با شما صحبت می کنم. مثل دیروز که زیر دستگاه هستند، الان هم زیر دستگاه، روند مداوای وی صورت می گیرد.

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به لقاءالله پیوست

این خبر بروز رسانی می شود…

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *