فوری/بریتنی اسپیرز درگذشت!

خبر مرگ بریتنی اسپیرز!

درحالی خبر درگذشت بریتنی اسپیرز منتشر شد که مشخص شد این کار توسط هکر ها صورت گرفته است.

انتشار خبر درگذشت بریتنی اسپیرز

خبر درگذشت بریتنی اسپیرز در صفحه توییتر برنده نوبل ادبیات و کمپانی «سونی موزیک» بسیاری را شگفت‌زده کرد، اما خیلی زود مشخص شد که انتشار این خبر دروغ، کار هکرها است.
صبح شنبه ششم دی توییتر کمپانی «سونی موزیک» خبر درگذشت بریتنی اسپیرز خواننده سرشناس آمریکایی را توییت کرد.

در یکی از این توییت‌ها که با هشتگ «RIPBritney»‌ منتشر شده، تاریخ تولد و مرگ این خواننده نیز ذکر شده بود. در توییت‌ دیگری که محتوای آن خبر تا حدودی نشان از هک شدن حساب کاربری «سونی موزیک» داشت، نوشته شده بود: «بریتنی اسپیرز تصادفی از دنیا رفت! خیلی زود در این باره بیشتر به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.»

حدود ۳۰ دقیقه پس از این توییت‌ها گروهی به نام «OurMine» مسئولیت هک کردن حساب رسمی کاربری کمپانی موسیقی سونی در توییتر را پذیرفت.
این گروه هکری در عین حال حساب کاربری باب دیلن را نیز هک کرده و از جانب برنده نوبل ادبیات درگذشت بریتنی اسپیرز را تسلیت گفتند. پس از آن مشخص شد که مدیریت توییتر باب دیلن را نیز کمپانی موسیقی سونی برعهده دارد.

گروه هکری «OurMine» مکررا حساب‌های شرکت‌های مشهور را هدف قرار می‌دهد. شرکت‌هایی چون «مارول» و «نتفلیکس» از قربانیان پیشین این گروه هستند. آن‌ها در ماه سپتامبر کنترل وب‌سایت و سیستم ایمیل مجله «ورایتی»‌ را در دست گرفتند و به مشترکان مجله پیام‌هایی با عنوان «هک شده توسط #OurMine» فرستادند. کمپانی موسیقی سونی پس از در دست گرفتن کنترل حساب کاربری خود در توییتر بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن از بریتنی اسپیرز و هوادارانش عذرخواهی کرد.

از آن‌جا که کمپانی سونی پیش از این در سال ۲۰۱۴ نیز قربانی هکرها شده بود. بسیاری از کاربران توییتر خبر درگذشت اسپیرز را جدی نگرفتند. برای نمونه یکی از کاربران توییت کرد: «به نظر می‌رسد که در ادامه سنت امنیت اینترنتی بالای کمپانی سونی این بار حساب کاربری توییتر آن‌ها هک شده است.»
در همین حال مدیر برنامه‌های اسپیرز به سی‌ان‌ان گفت: «هر از چند گاهی شایعاتی از این دست در اینترنت منتشر می‌شود، اما هیچ‌گاه سابقه نداشته که حساب رسمی یک کمپانی بزرگ موسیقی منبع خبر باشد.»
منبع: khabaronline.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *