فوری- انتشار عکس جنازه خلیفه داعش ؟

اخبار,اخباربین الملل, جسد خلیفه داعش

فوری- انتشار عکس جنازه خلیفه داعش ؟

همزمان با انتشار اخبار ضد و نقیض در مورد سرنوشت ابوبکر بغدادی، یک خبرنگار مصری عکسی را منتشر کرد که مدعی است به خلیفه خودخوانده داعش تعلق دارد.

اخبار,اخباربین الملل, جسد خلیفه داعش

به گزارش  شفاف، «احمد موسی» که یکی از شناخته ترین خبرنگاران کشور مصر است در برنامه زنده تلویزیونی «با مسئولیت خودم» (علی مسئولیتی) در شبکه تلویزیونی «آوای کشور» (صدی البلد) تصویری را منتشر کرد و اظهار داشت: «در حالی که هنوز تحقیات اطلاعاتی در مورد زنده بودن یا مردن خلیفه داعش ادامه دارد، به عکسی دست یافتیم که ثابت می کند خلیفه داعش در اثر بمباران هوشمندانه نیروهای ائتلاف هدف قرار گرفته است و تحقیقات صرفا بر این نکته تمرکز دارد که نمی دانیم ابوبکر بغدادی کشته شده یا تحت مداوای شدید قرار دارد؟»

احمد موسی عکس فوق را در حالی با مسئولیت خودش منتشر کرد که شباهت زیاد و غیر قابل انکاری بین این جسد و خلیفه خودخوانده داعش وجود دارد. طبق این تصویر به نظر می رسد، صاحب جسد کشته شده باشد؛ اما موسی تأکید کرد: «تنها نکته ای که به آن یقین داریم، این است که بغدادی در اثر بمباران به شدت مجروح و رهبران رده دوم داعش نیز به شدت غافلگیر و سردر گم شده اند. هنز مطمئن نیستیم که او کشته شده یا این که جسدش را به زور زنده نگه داشته اند. به هر حال این خلیفه، جانشین خود را تعیین نکرده و می توان احتمال داد در صورت مرگ وی، کل تشکیلات دولت اسلامی (داعش) دچار ریزش و تجزیه شود.»

گفتنی است سخنگوی کاخ سفید، امروز سه شنبه در مورد شایعه قتل ابوبکر بغدادی اظهار داشت: «ایالات متحده هنوز نمی تواند قاطعانه در این مورد داوری کند که بغدادی زنده است یا کشته شده است! حتی نمی توانیم با اطمینان از جراحت وی در اثر بمباران یا سلامت وی سخن بگوییم. تنها نکته ای که به آن اطمینان داریم این است که مرکزی در نزدیکی شهر فلوجه عراق را بمباران کرده ایم که تصور می کنیم خلیفه داعش نیز در آن جا حضور داشته است.»

اخبار بین الملل – شفاف

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *