فیلم آموزش روشهای نزدیکی

دانلود فیلم آموزش روشهای نزدیکی

دانلود فیلم آموزش روشهای نزدیکی دخول

دانلود فیلم آموزش روشهای نزدیکی آمیزش زن و مرد

در این پست از سایت قصد داریم تا به شما عزیزان آموزش صحیح نزدیکی زن و مرد ( زوجین ) را به شما یاد دهیم .

آموزش-روشهای-نزدیکی

توضیحات : امروزه شاهده بسیاری از مشکلات در زوجین هستیم که یکی از آنها عدم آشنایی با تکنیک های نزدیکی و دخول میباشد که سرانجان به ناکامی در روابط زناشویی می انجامد .

آموزش روشهای دخول و نزدیکی :

روش معمولی : در حدود ۸۰ درصد زوجین براساس آمار  کامنر به این روش عادت داشته یا از این روش استفاده می کنند. در این حالت زن به پشت خوابیده ، رانها را از هم باز و زانوها را کمی خم می کند. در این حال مرد دربین دو ران زن قرار گرفته و پس از دخول آلت روی او می خوابد در حالیکه نقطه اتکایش روی زانوانش است.

طریقه متقاطع : (روش X ) پس از مغازله در زمان دخول زن به پشت خوابیده و پاها را دراز می کند. سپس مرد در یک پهلوی زن می خوابد طوریکه بدنش با بدن زن زاویه ۶۰۰ درجه تشکیل دهد حال کمتر یا بیشتر . در این حالت زن پایی را که نزدیک مرد است بلند کرده و بر روی رانهای زن می اندازد سپس مرد خود را در لابلای پاهای زن جای داده و دخول می کند. در این روش امکان تحریک جنسی زن بیشتر است.

روش پاهای خمیده : در این حالت زن به پشت خوابیده و پاها را روی شکم کاملا جمع و یا روی شانه های مرد می گذارد (برای زنهای قوی بنیه) و یا دور کمر مرد حلقه می کند و مرد می تواند حین دخول دستها را پشت زانوهای زن انداخته و بطرف خودش بکشد.

حالت نشسته : مرد در زیر و زن روی مرد قرار گرفته و آلت را داخل واژن خود می نماید و با حرکات جلو و عقب یا بالا و پایین بدن خود عمل مقاربت را خودش کنترل می کند .

روش زانوزدن زن : در این حالت زن زانو زده و به جلو خم می شود یا سر را روی بالشی می گذارد و مرد در بین پاهای زن قرار گرفته دخول می کند.

 

در این ویدیو آموزشی شما با نحوه صحیح آموزش روشهای نزدیکی و دخول آشنا میشوید .

آموزش روشهای نزدیکی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *