فیلم خفن داعش: با خودروهای پر از بمب به امریکا بازخواهیم گشت+تصویر

269
دسته‌بندی نشده

به مناسبت حادثه یازدهم سپتامبر منتشر شد
فیلم تازه داعش: با خودروهای مملو از بمب به امریکا بازخواهیم گشت+تصویر

روزنامه بریتانیایی “دیلی میل” با انتشار گزارشی در این باره در چهاردهمین سالگرد حادثه یازدهم سپتامبر می نوسد:”داعش در این فیلم اعلام کرده که با بمبگذاران انتحاری و خودروهای پر از مواد منفجره به شهرهای امریکا باز می گردد. این فیلم در حالی منتشر می شود که چهارده سال از واقعه یازدهم که در جریان آن بیش از سه هزار نفر جان خود را از دست دادند می گذرد.”

گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی تبلیغاتی که در سرتاسر آن عکس های “اسامه بن لادن” رهبر پیشین گروه القاعده به چشم می خورد امریکایی ها را در سالگرد حادثه یازدهم سپتامبر تهدید کرد که بار دیگر با خودروهای پر از مواد منفجره بازخواهد گشت.

به گزارش خرداد، روزنامه بریتانیایی “دیلی میل” با انتشار گزارشی در این باره در چهاردهمین سالگرد حادثه یازدهم سپتامبر می نوسد:”داعش در این فیلم اعلام کرده که با بمبگذاران انتحاری و خودروهای پر از مواد منفجره به شهرهای امریکا باز می گردد. این فیلم در حالی منتشر می شود که چهارده سال از واقعه یازدهم که در جریان آن بیش از سه هزار نفر جان خود را از دست دادند می گذرد.”

این روزنامه اشاره کرده که کرده که در بخشی از سرود منتشر شده در این فیلم به قسمتی از سخنان بن لادن اشاره کرده که گفته بود مسلمانان از امریکایی ها، یهودیان و مسیحیان منزجر هستند. در بخش دیگری از سرود منتشر شده در این فیلم آمده است که سربازان خدا آماده هستند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار بین الملل – خردادنیوز

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *