فیلم دزدیده شدن بنیتا

فیلم دزدیده شدن بنیتا
بنیتا کودک ۸ ماهه ۶ روز پیش که در خودروی پدرش در جلوی پارکینگ منزل بود در هنگام سرقت ماشین ربوده شد و تلاش پلیس و مردم برای پیدا کردن خودرو و این نوزاد هشت ماهه به جایی نرسید.
امروز صبح خبر رسید که جسد بنیتا در خودروی به سرقت رفته پدرش در پاکدشت پیدا شده است. در ویدئوی زیر تصاویر دوربین های مداربسته از لحظه دزدیده شدن بنیتا در خودروی پدرش را مشاهده می کنید.
فیلم: ماجرای بنیتا | لحظه ربوده شدن بنیتا +فیلممرگ بنیتا نقطه پایانی بود بر تب و تاب تلاش برای پیدا شدن دختر هشت ماهه. اما بنیتا آن قدر خوش اقبال نبود که به خانه برگردد. دزدان خودرو، به قاتل بنیتا تبدیل شدند. نقطه آغاز ماجرای بنیتا را در فیلم زیر می بینید. فیلم لحظه ربوده شدن بنیتا توسط دزدان خودرو و…
بنیتا کودک ۸ ماهه ۶ روز پیش که در خودروی پدرش در جلوی پارکینگ منزل بود در هنگام سرقت ماشین ربوده شد و تلاش پلیس و مردم برای پیدا کردن خودرو و این نوزاد هشت ماهه به جایی نرسید.

اولین فیلم منتشر شده از لحظه ربوده شدن بنیتای ۸ ماهه

در زیر می توانید ویدئویی از لحظه ای که دزد جوان از روشن بودن پراید استفاده کرد و دختربچه ای ۸ ماهه که در آن بود را ربود ، مشاهده نمایید.

لحظه ربودن دختربچه 8 ماهه در مشیریه تهران+فیلم این دختربچه هشت ماهه که بنیتا نام دارد در روز پنجشنبه ۲۹ تیر ۹۶ ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح ربوده شد.

ماجرا از این قرار بود که پدر بنیتا همراه دختر ۸ ماهه اش  سوار بر خودروی پراید از داخل پارکینگ خانه شان در منطقه مشیریه خارج شدند.

پدر دخترکوچولو در حالیکه خودرویش روشن بود پس از خارج شدن برای بستن در پارکینگ خانه از پراید پیاده شد و هنوز لحظاتی نگذشته بود که مرد جوانی برای سرقت خودروی پراید وارد عمل شد.

سارق جوان به سرعت پشت فرمان خودروی پراید نشست و پس از حرکت به صورت دنده عقب وقتی وارد خیابان شد شروع به حرکت به سمت جلو کرد.

پدر بنیتا کوچولو که با دیدن این صحنه شوکه شده بود خود را به جلوی خودرویش انداخت و سعی داشت مانع سرقت خودرو و ربوده شدن کودک ۸ ماهه اش شود اما بی فایده بود و سارق جوان به سرعت پا به فرار گذاشت و پدر دختربچه روی زمین افتاد و  سارق ویراژ داد و با دختر ۸ ماهه‌ این مرد از محل گریخت.

در همین راستا فیلمی که توسط دوربین های مداربسته محل حادثه از  این لحظات به ثبت رسیده است را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سارق خودروی سرقت کرده را در کنار خیابانی در پاکدشت رها کرده بود و این کودک تا زمان کشف در آن خودرو بوده و همانجا فوت کرده است.

#بنیتا # جسد بنیتا # مرگ بنیتا # گم شدن بنیتا # بنیتا گمشده # بنیتا ۸ماهه # پیدا شدن بنیتا # بنیتا گم شده # بنیتا هشت ماهه # گم شدن بنیتا # بنیتا پیدا شد # عکس بنیتا # ماجرای بنیتا # قتل بنیتا # قاتل بنیتا # جزئیات مرگ بنیتا # جزئیات قتل بنیتا # دزد بنیتا # پیدا شدن بنیتا # جسد بنیتا پیدا شد # عکس های بنیتا # دستگیری عاملان مرگ بنیتا # دستگیری قاتل بنیتا # فیلم بنیتا # پدر و مادر بنیتا # ویدیو بنیتا # فیلم دزدیده شده بنیتا # فیلم ماجرای بنیتا # فیلم گم شدن بنیتا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *