فیلم لورفته لحظه قتل خونین در بازار تهران +جزییات

جزییات+حمام+خون+در+خیابان+خیام+تهران-+پلیس+چه+کرد؟++تصاویر

قتل در بازار تهران : درگیری 2 مغازه دار در بازار تهران منجر به قتل یکی از آنان شد.

روز گذشته درگیری مابین دو مغازه دار شیرآلات فروشی در محدوده خیابان خیام رخ می دهد که در این درگیری یکی از مغازه داران به قتل می رسد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که درگیری مابین دو جوان 30 و 35 ساله صورت گرفته است که طی درگیری و با شکسته شدن شیشه ی ویترین یک مغازه فروش شیرآلات ، یکی از آنها به شدت از ناحیه سر و گردن دچار خونریزی شده است ؛ بلافاصله هماهنگی های لازم با اورژانس تهران انجام ، جوان مصدوم به بیمارستان منتقل و طرف دیگر درگیری به نام مصطفی نیز در همان محل درگیری توسط مأموران کلانتری 113 بازار دستگیر می شود .

با وجود انتقال فرد مجروح به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی ، به کلانتری 113 بازار اعلام شد که جوان مصدوم به علت شدت جراحت و خونریزی شدید فوت نموده است که بلافصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد ، متهم “مصطفی . ی” ( 30 ساله ) جهت تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . مصطفی در اظهاراتش مدعی شد : هر زمان با مقتول روبرو می شدم ، وی بدون هیچ دلیل مشخصی شروع به فحاشی می کرد تا اینکه امروز برخی الفاظ زشت را به من و اعضای خانواده ام نسبت داد ؛ همین موضوع باعث شد تا اینبار به فحاشی کردن های او اعتراض کنم ؛ اعتراض بنده بهانه ای شد تا مقتول با مشت ضربه ای به صورتم بزند ؛ در حالیکه عصبانی شده شدم ، به سمت مقتول حمله ور شده و دیگر متوجه نشدم که چگونه به سمت ویترین مغازه برخورد کردیم .

متهم پرونده در شرایطی مدعی است که ابتدا مقتول به سمت حمله ور شده است که بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته اطلاعات متفاوتی را در اختیار کارآگاهان قرار داده است ؛ تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی محل درگیری مصطفی ( قاتل ) را در شرایطی نشان می دهد که درحالیکه مقتول در پیاده رو در تردد است ، از پشت سر به او نزدیک شده و اقدام به گرفتن مقتول از ناحیه کمر کرده و او را به ویترین شیشه ای مغازه کوبیده و شیشه های تخریب شده ی ویترین باعث ایجاد جراحت شدید مقتول از ناحیه گردن شده است .

قتل در بازار تهران : رکنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *