قدیمی ترین مدل ریش در روز جهانی ریش + تصاویر

مدل-ریش
463
دسته‌بندی نشده

مدل ریش باستانی در روز جهانی ریش

بعد از گذشت دورانی امروزه نسبتا علاقه جوانان به داشتن ریش و سیبیل بیشتر شده است و از این رو طراحان درنیای مد هرکدام با خلاقیت خود ایده های جدیدی برای حالت و فرم ریش بر روی مدلینگ ها پیاده می کنند .دیروز روز جهانی ریش بود. در تاریخ باستان، ریش مورد ستایش بسیار بوده و اهمیت خاصی داشته است. در ادامه به برخی از ریش های باستانی و تصاویر آنها می پردازیم:

1.مدل ریش ادیسه:

یکی از حماسی ترین شخصیت های یونان باستان ادیسه است. ادیسه به همسرش پنه لوپه گفت اگر او تا زمان رویش ریش های پسرشان از جنگ تروآ برنگشت، او می تواند دوباره ازدواج کند.شاید ریش های ادیسه در فرار از «غار سایکلاپس» در افسانه هومر نیز به او کمک بسیاری کرد. ادیسه و افرادش با کور کردن غول آدم خوار و مخفی شدن زیر گوسفند از چنگ وی گریختند.
مدل ریش

عکس مدل ریش ادیسه

2. مدل ریشحَتشـِپسوت:

ریش در یونان باستان نشانه بزرگی و مردانگی بود. در مصر باستان نیز ریش ها نماد قدرت سیاسی و نشانه ارتباط با خدایان بودند. حَتشـِپسوت، نخستین فرعون زن در مصر باستان بود. وی پس از مرگ همسرش خود را شاه نامید و پس از آن یک ریش مصنوعی نیز گذاشت.
مدل ریش

مدل ریش یونان باستان

3. مدل ریش سنت آنتونیوس:

وی یک راهب ایتالیایی بود. او ریش های خود را تراشید و در جعبه ای به یک زن، که زندگی دشواری داشت، بخشید. پس از آن، زندگی این زن رو به راه شد و همه از ریش سنت آنتونیوس به عنوان یک ریش مقدس و بخت آور یاد کردند.
مدل ریش

مدل ریش راهب ایتالیایی

4. مدل ریش ژولیان مرتد:

ژولیان آخرین امپراطور غیرمسیحی روم بود که در جنگ با ایران کشته شد. گفته می شود ریش های ژولیان به حدی بلند بوده است که می شد آنها را به هم بافت و طناب کرد! او آخرین امپراطوری بود که در مقابله با آیین مسیحیت کوشید آیین قدیم را به روم بازگرداند. بدین منظور از ریش های بلند، که نماد فلاسفه باستان بود، استفاده می کرد.
مدل ریش

مدل ریش ژلیان مرتد

قدیمی ترین مدل ریش در روز جهانی ریش + تصاویر

منبع : باشگاه خبرنگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *