روش قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

قطع-پیامک-های-تبلیغاتی

شما هم از اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل خسته شده اید؟ روش های آسان و سریع قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول را در سایت ایران16 می خوانید.

 

آموزش قطع پیامک های تبلیغاتی

برخی از پیامک های تبلیغاتی که در ساعات پایانی شبانه روز به گوشی هاارسال می شوند اغلب حاوی مطالبی غیرواقعی و با محتوای جعلی می باشند،وبیشتر مزاحمت ایجاد می کنند تا اطلاع رسانی و تبلیغات.برخی از این پیامک ها نیز با ارائه اطلاعات نادرست ما را ترغیب می کنند که در مسابقات پیامکی شرکت کنیم که اینگونه پیامک ها می توانند سرقت اطلاعات مالی و شخصی ما را نیز به همراه د اشته باشند.قطع پیامک های تبلیغاتی

قطع پیامک های تبلیغاتی

قطع پیامک های تبلیغاتی

روش های قطع کردن پیامک های تبلیغاتی

حال با وجود راه حل های ارائه شده از طرف اپراتورهای تلفن همراه می توانید از مزاحمت پیامک های تبلیغاتی خلاص شوید.

جدیدترین روش و آخرین دستورالعمل برای قطع پیامکهای تبلیغاتی

تمامی اپوراتورها یک کد مشترک را پشتیبانی می کنند که با استفاده از این کد شما می توانید تمام پیامکهای تبلیغاتی و پیامکهای مبتنی بر محتوی را لغو کرده و از دریافت انها جلوگیری می کند.

ابتدا *800# را در گوشی خود وارد کرده و دکمه ok یا call را بزنید

در پاسخ منویی دریافت خواهید کرد که شامل 3 گزینه

  1. مشاهده سرویسهای فعال
  2. قطع خدمات مبتنی بر محتوا
  3. قطع پیامک تبلیغاتی

گزینه اول برای شما سرویسهایی که مبتنی بر محتوی هستند را نمایش میدهند – این همان سرویسهایی است که به ازای دریافت پیامک از شارژ شما کم میشود

گزینه دوم برای غیر فعال کردن سرویسهای فعالی که در بالا گفتیم میباشد

پس از اگر مدام به ازای دریافت پیامک شارژ شما تمام میشود از این 2 گزینه استفاده کنید (البته در جریان باشید که در این سرویسها حتما خودتان ثبت نام کرده اید و هیچ اپوراتوری اجازی انجام خودسرانه ی این کار را ندارد)

گزینه سوم برای جلوگیری از پیامکهای تبلیغاتی که اکثر از مرکز پیامها مانند (100012346 و 2000012345) و از این قبیل شماره ها ؛ بوده و دیگر پیامکی از این شماره ها دریافت نخواهید کرد.

طبق اعلام اپراتورها نباید این عمل خللی در دریافت پیامکهای بانکی داشته باشد.

روش قطع پیامک تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد مشترکان تلفن همراه درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتیمی توانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.
با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه ریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی  با رضایت مشتری، سامانه ای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراه اول درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «1» را به شماره 8999 ارسال کنند و یا با شماره گیری دستوری *8999# دریافت تبلیغات را لغو کنند همچنین می توانند با مرکز اطلاع رسانی 9991 تماس گرفته و درخواست خود را ابراز کنند.
اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند می تواند با ارسال عدد «2» به شماره 8999 نسبت به فعال سازی آن اقدام کند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) اظهار کرد:در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام های اطلاع رسانی خدمات و سرویس های این اپراتور را دریافت می کنند که درصورت عدم تمایل به دریافت آن نیز می توانند عدد «2» را به شماره 5115 ارسال کنند تا این سرویس برای آن ها لغو شود.هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است.همچنین  می توانند از طریق خط ایرانسل خود با شماره 711 تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی ابراز نمایند.

طرح سامانه 8282 ایرانسل:

زمانیکه یکی از طرحهای پیامکی 8282 ایرانسل را فعال کرده اید ، این پیامکها از اعتبار شما کم می کند، برای غیر فعال کردن این پیامک ها مراحل زیر را اجرا کنید.
1-با خط خود یک پیامک به 131 فرستاده تا رمز ورود به ویترین ایرانسل به شما ارسال شود.
2-به سایت ویترین ایرانسل رفته (Vitrin.irancell.ir) و در بالای سایت گزینه ورود به سیستم را بزنید.
3- در بخش شناسه شماره موبایل خود را به صورت ********9893 وارد نمایید و در بخش رمز عبور دریافتی توسط پیامک را وارد نمایید.
2-در مرحله آخر به “سرویس مبتنی بر پیام کوتاه” رفته و در قسمت “شارژ خودکار- بسته های من”  همه طرحهایی که فعال کرده اید لغو اشتراک کنید.

طرح سامانه 8686 ایرانسل:

اگر  از شماره 8686 ایرانسل پیامکی دریافت می کنید، عبارت laghv pishvaz  یا laghv را به  شماره 8686 ارسال کنید.

روش قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *