قوانین خفن شب زفاف برای خانم ها در عربستان

شب زفاف,قوانین جدید شب زفاف برای خانم ها در عربستان,شروط عجیب ضمن عقد برای زنان سعودی,قوانین عجیب ازدواج برای زنان در عربستان,قوانین عجیب ازدواج برای زنان

قوانین جدید شب زفاف برای خانم ها در عربستان

کشور عربستان همیشه خانم ها را شهروند درجه دو در کشورش محسوب می نماید کلا خانم های عرب حق انتخاب ندارند و باید همیشه تحت سلطه  مردان عرب زندگی نمایند نه حق کار در بیرون از خانه را دارند نه حق حرف زدن در بیرون از خانه را دارند نه حق رانندگی در خیابان را دارند کلا فقط باید به حرف ها مرد گوش نمایند به تازگی قانون های ویژه برای ازدواج و شب زفاف برای خانم ها گذاشته اند که در ادامه جزئیات بیشتر را قوانین جدید شب زفاف برای خانم ها در عربستان را خواهید خواند با ما همراه باشید .

شروط عجیب ضمن عقد برای زنان سعودی
روزنامه سعودی “الریاض”، از درج شرایط عجیب از سوی دختران عربستانی در عقدنامه ازدواج خبر داد.

این روزنامه عربستانی، مواردی همچون اجازه اشتغال زنان در مشاغل مختلط، برخورداری از حق طلاق در صورت تمایل مرد به چند همسری و نبردن تلویزیون به منزل را از جمله شرایط عجیب دختران برای ازدواج ذکر کرده است.

رونامه الریاض به نقل از نوار العصیمی، مدیر یک دفتر ثبت ازدواج در عربستان نوشت: “برخی دختران هنگام عقد نکاح، شرط اهل نماز بودن را در کنار شرایط مذکور مطرح می‌کنند، برخی مردان نیز برای زنان مطلقه شرط می کنند که فرزندان همسر سابق خود را رها کنند و آنها را با خود به خانه همسر جدید نیاورند”.

العصیمی فاش کرد که براساس این شرایط، زن می تواند در صورت مخالفت همسر با هریک از شرایط اساسی مورد قبول، درخواست طلاق کند.

این عاقد به روزنامه الریاض گفت: “به تازگی با دیگر شرایط عجیب زنان مانند برخورداری همسر از منزل شخصی مستقل، شرط ادامه تحصیل زنان، مخالفت با چند همسری مردان و حق اشتغال زنان، مواجه شده ایم”.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *