پانزده نکته برای افزایش سرعت کاهش وزن با هر رژیم لاغری

پانزده نکته برای افزایش سرعت کاهش وزن با هر رژیم لاغری

لاغری سریع بدون رژیم ، رژیم غذایی سالم
رعایت کردن نکات رژیم غذایی مناسب نقش بسیار مهمی در کاهش وزن و لاغری دارد اما در ادامه روش هایی مشاهده می نمایید که با رعایت این نکات می توان حتی بدون رژیم به لاغری سریع رسید.

15 نکته برای لاغری سریع سوای آنچه در رژیم غذایی رعایت می کنید

پایبند بودن به رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن ضروری است ، اما پیروی از یک سری راهنمایی ها و مشاوره ها نیز به شما کمک می کند وزنتان را پایین بیاورید ، در این بخش از تناسب اندام  ، به شما بعضی از نکات برای لاغر کردن خواهیم گفت که با داشتن رژیم یا حتی بدون رژیم غذایی لاغری شما را سریع تری میکند ؛ خواهید دید که می توانید کارهای زیادی برای کاهش وزن در کنار رژیم غذاییتان انجام دهید.لاغری سریع بدون رژیم

لاغری سریع بدون رژیم

نکاتی برای لاغری سریع بدون رژیم یا با رژیم

1. لاغری سریع با نوشیدن آب بیشتر:

به خصوص بین وعده های غذایی ، نوشیدن مقدار کافی آب باعث افزایش متابولیسم بدن شما بین یک ساعت تا یک ساعت و نیم می شود ، هم چنین کمک خواهد کرد که بدن شما آب کافی داشته باشد.

لاغری با رژیم غذایی

نوشیدن آب برای لاغری

2. برای لاغری سریع صبحانه تخم مرغ بخورید:

قرار دادن تخم مرغ ها در صبحانه و جایگزین کردن آن ها به جای غلات و شیرینی های بسکوییتی ، باعث می شود که شما در اولین ساعات روز احساس سیری کنید. آن ها هم چنین مقدار زیادی پروتئین به شما می دهند، که به شما کمک می کند موثر تر وزنتان را کاهش دهید.

3 .قهوه تلخ بنوشید تا لاغر شوید:

زمانی که صحبت از یک رژیم سالم است از قهوه به خوبی یاد نمی شود اگرچه، قهوه سرشار از آنتی اکسیدان است با وجود این مواد مغذی شما می توانید متابولیسم خود را سریع تر کنید، که باعث افزایش چربی سوزی می شود.

4.لاغری سریع با نوشیدن چای سبز :

چای سبز حاوی مقدار کمی از کافئین است، اما دارای آنتی اکسیدان های قدرتمندی به نام catechins نیز است که همراه با کافئین برای بیشتر کردن چربی سوزی کار می کند.

چای سبز برای لاغری

مصرف چای سبز برای لاغری بهتر

5. برای لاغری با روغن نارگیل آشپزی کنید:

روغن نارگیل واقعا سالم است. دارای مقادیر بالایی از تری گلیسیرید متوسط است که عملکردی متفاوت از سایر روغن ها دارد. در هر صورت ، به این معنی نیست که آن ها را به وعده های پخته شده خود اضافه کنید، اما برای روغن و چربی های پخت پز روغن نارگیل را جایگزین کنید.

6. لاغری با مصرف کمتر قند مصنوعی:

اگر می خواهید وزنتان را کاهش دهید، باید مصرف قند مصنوعی را کاهش دهید.برای انجام این کار برچسب ها را به دقت بخوانید، به عنوان مثال بسیاری از محصولات که ادعا دارند سالم هستند ،گاهی اوقات پر از قند مصنوعی می باشند.

7. کربوهیدرات های تصفیه شده را کمتر مصرف کنید:

کربوهیدرات های تصفیه شده معمولا قندها یا غلات هایی هستند که فیبر و مواد مغذی از آن ها جدا شده است ؛ این نوع از کربوهیدرات باعث افزایش سطح قند خون می شود، که باعث گرسنگی و میل به غذا می شوند.

8. استفاده از بشقاب های کوچک تر برای لاغری سریع:

اگر چه در ابتدا غیر ممکن به نظر می رسد، اما استفاده از بشقاب های کوچک تر به این معنی است که شما کمتر می خورید.این به این معنی است که شما کنترل بیشتری نسبت به مقدار غذایی که می خورید دارید و کالری کمتری مصرف می کنید.

بشقاب کوچک

از بشقاب های کوچک استفاده کنید

9. غذا های سالم تری را در دسترس داشته باشید:

ما اغلب زمانی که گرسنه هستیم ، مستقیما به سمت غذایی که به راحتی در دسترس است، می رویم بنابراین، گرسنگی مان را با غذا هایی که کمتر سالم هستند، رفع می کنیم با این حال، غذاهایی مثل میوه یا غلات سبوس دار برای خوردن در اواسط صبح یا بعد از ظهر به شما کمک می کند مصرف کالری خود را کاهش دهید و سریع تر از رژیم غذایی لاغر شوید.

10.دندان هایتان را فقط بعد از شام مسواک بزنید:

اینکه بعد از شام دندان هایتان را بشورید یک ایده بسیار خوب استف از آن جایی که وسوسه خوردن چیز دیگر را از بین می برد و نیز کمک می کند که اشتهای شما از بین برود.

11.لاغری سریع با استفاده بیشتر از ادویه ها:

بعضی از ادویه ها، مثل فلفل قرمز حاوی ترکیباتی است که می تواند متابولیسم شما را افزایش دهند.هم چنین، عطر و طعم بسیاری از ادویه ها می تواند باعث شود که شما با مقدار کمتری از مواد غذایی احساس سیری کنید.

ادویه ها

استفاده از ادویه ها برای لاغری سریع

12.بلند کردن وزنه برای ادامه روند کاهش وزن :

یکی از عوارض رژیم گرفتن این است که حجم عضلات کاهش پیدا می کند و متابولیسمتان را کند می کند. بهترین راه برای جلوگیری از آن انجام برخی از ورزش های مقاومتی مثل بلند کردن وزنه است. این کار میتواند متابولیسم شما را تسریع کرده و از ، از دست دادن توده عضلانی جلوگیری کند.

13. جویدن آهسته تر برای لاغری سریع :

اغلب اوقات مدت زمانی طول می کشد تا مغز متوجه شود که به میزان کافی غذا خورده اید. ببنابراین آهسته تر جویدن به شما کمک می کند که کالری کم تری مصرف کنید قبل از اینکه مغز به شما فرمان بدهد که سیر شده اید.

14. برای لاغری نوشیدنی هایی با کالری بالا را ننوشید:

اگر می خواهید مقدار قابل توجهی از کالری های غیر ضروری را کاهش دهید ، مهم ترین کار اجتناب از چیزهایی مثل نوشیدنی های گاز دار و آب میوه هایی با قند مصنوعی است. این نوشیدنی ها زیاد برای سلامتی شما مناسب نیست زیرا کالری آن ها بالا و مواد مغذی پایین است.

لاغری سریع

نوشیدنی های پرکالری را کنار بگذارید

15.برای لاغری پروتئین بیشتری بخورید:

مقدار زیادی پروتئین بخورید ، مخصوصا در صبح، زیرا متابولیسم را در طول ساعت های بعد سریع تر می کند. این به سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند و سریع تر از رژیم غذایی لاغر می شوید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *