لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

مزیت لخت خوابیدن زن و شوهر

اگر مایل هستید لخت بخوابید و علاقه ای ندارید با لباس بخوابید بهتر است از مزایای عریان خوابیدن مخصوصا زوج ها آگاه شوید. لخت خوابیدن بدون لباس فواید بالایی دارد که در این جا به عده ای از آن ها خواهیم پرداخت. اگرهم ازآن دسته افرادی هستید که عادت دارید بدون لباس به خواب بروید باید بشما تبریک بگوییم چراکه لطف بزرگی در حق سلامتی جسم و روحتان کرده اید.

 

عریان خوابیدن کمک بزرگی به سلامتی شما خواهد کرد پس همراه ما باشید با مزیت های‌ لخت خوابیدن .«لخت خوابیدن افراد و به ویژه زوجین»

 

نکته مهم : هنگام لخت خوابیدن مطمئن شوید دست‌ و پایتان گرم باشد زیرا سردی دست‌ و پا در شب باعث انقباض رگ‌ های‌ خونی و کاهش جریان خون در بدن میشود و این مورد اصلا برای بدن خوب نیست.

 

مزایای برهنه خوابیدن زوج ها

افرادی که لخت می خوابند سالم تر هستند چرا ؟

آیا می‌ دانستید که فقط 8 درصد از مردم ایالات امریکا لخت می خوابند، اگر چه اینکار سالمتر بوده و بیش از یک حوزه از زندگی شما را التیام می‌بخشد؟ آیا ما عمداً به خواب، زیبایی و سکس خود لطمه می‌ زنیم یا صرفاً از این موضوع بی‌ اطلاعیم؟

 

به گزارش تالاب خواندن اطلاعاتی که در ادامه می آید ممکن است باعث شود که پیژامه را دور انداخته و عریان بخوابید. در این جا ده دلیل آورده‌ایم که چرا افرادی که عریان میخوابند سالمتر هستند.

 

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

1- بدن خنک‌تر به پیش گیری از پیری کمک می کند.

براساس مطالعه منتشر شده در نشریه «خواب»، خواب به خودی خود موجب تحریک ترشح هورمون‌های‌ رشد و ملاتونین می شود که مهم‌ترین هورمون‌های‌ ضدپیری هستند. بنابر این هرچه بیشتر بخوابید، مقدار بیشتری از این هورمون‌ها ترشح میشود. و از آنجا که ما قبلاً گفتیم که کاهش دمای بدن موجب خواب عمیقتر و طولانی‌تر میشود، بنظر می رسد عریان خوابیدن مزایای بیشتری را در پی دارد. واقعاً چه کسی دلش نمی خواهد روند پیری را کُندتر سازد؟

 

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

2- کسانی که لخت می خوابند خواب عمیق‌تر و طولانی‌تری دارند.

مطالعه‌ای دیگر نشان داد که تنظیم دمای بدن در رخت خواب می تواند به دستیابی به یک خواب عمیقتر برای مدت طولانی‌تر کمک زیادی بکند. در مطالعه‌ای مخصوص، دانشمندان هلندی لباس‌هایی برقی را بر تن مخاطبان کردند تا دمای پوست آن ها را کاهش دهد. در نتیجه، مخاطبان خوابی آرام داشتند و زمان بیشتری را در مرحله خواب عمیق سپری کردند.

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

3- لخت خوابیدن به جلوگیری از افزایش چربی شکم کمک می کند.

خنک‌سازی طبیعی بدن در هنگام شب به کاهش سطح کورتیزول شما کمک می کند. ساعات خواب عمیق بین 10 شب و 2 صبح سطح کورتیزول رابه حداقل میرساند و سپس بعد از 2 صبح، غددی که کورتیزول را تولید میکنند با قدرت بیشتری شروع به فعالیت می کنند تا بدن برای روزبعد آماده شود. بدین ترتیب در هنگام بیدار شدن احساس انرژی بیشتری خواهید داشت.

وقتی خواب کافی نداشته باشید، هنگام بیدار شدن سطح کورتیزول به شکلی غیرطبیعی بالا خواهد بود، که اشتهای شما را برای خوردن غذا های کم‌ ارزش بیشتر می کند که این غذاها موجب افزایش چربی شکم می شوند. چون خوابیدن بدون لباس به خنک‌تر ماندن شما کمک می کند، باعث می شود سطح کورتیزول شما نیز تنظیم شود.

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

4- عریان خوابیدن میتواند اندام‌های‌ جنسی شما سالمتر نگهدارد.

واژن بطور طبیعی محیطی گرم و مرطوب است، که شرایط رشد مخمر و باکتری‌ها را فراهم می‌آورد. با درآوردن پیژامه و قرار دادن واژن در مقابل جریان هوا، به واژن اجازه میدهید نفس بکشد، و به پیش گیری از رشد مخمر و باکتری‌ها کمک میکنید.

 

در مردان، خنک ماندن بیضه‌ها به سالم ماندن اسپرم‌ها و کارکرد طبیعی سیستم‌های‌ تناسلی کمک می کند، و بهمین دلیل بیضه‌ها خارج ازبدن قرار گرفته‌اند. وقتی شما شلوارکی ضخیم می پوشید، بیضه‌ها گرم شده و تعداد اسپرم‌ها کاهش می یابد.

 

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

5- عریان خوابیدن به پیشگیری از بی‌خوابی کمک می کند.

مطالعه‌ای جدید نشان داد که برای شروع عادی روند خواب، نیاز به کاهش دمای مرکز بدن است. بدن مانند یک رادیاتور گرما را از سمت مرکز دور کرده و پراکنده می کند. اگر بدن شما به خاطر لباس یا جوراب ضخیم نتواند گرما را تخلیه کند، احتمال ابتلای شما به بی‌خوابی افزایش مییابد، زیرا مرکز بدن تان نمی تواند گرما را خارج کند. عریان خوابیدن باعث تخلیه سریع تر گرما می شود و کمک می کند که سریع تر به خواب بروید.

 

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

6- تماس پوست-به-پوست باعث التیام زندگی جنسی شما میشود.

اگر متاهل هستید، تماس پوست-به-پوست با همسرتان میتواند ترشح اوکسی‌توسین را در بدن افزایش دهد. اوکسی‌توسین هورمون قدرتمندی است که موجب «احساس سلامت» می شود، و برای ارگاسم و واکنش جنسی، مقابله با استرس، مبارزه با افسردگی، کاهش التهاب روده، و کاهش فشار خون مورد نیاز است. همچنین باید یادآور شد که عریان خوابیدن باعث می شود مانعی بین شما و همسرتان وجود نداشته باشد و محیطی جنسی‌تر را فراهم می کند.

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

7- هوا خوردن پوست مانع از بیماری پوستی میشود.

قرار گرفتن پوست تمام بدن در دسترس هوا، به ویژه دربخش‌هایی مانند پاها، زیربغل، و اندام تناسلی به معنای کاهش خطر بیماری‌های‌ پوستی مانند پای ورزشکار و اینترتریگو می شود که در اثر رطوبت پوست و قرار گرفتن در فضای بسته ایجاد می شوند!

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

8- دیدن بدن عریان‌تان باعث افزایش اعتماد بنفس و قبول خویش میشود.

برخی فرضیات می گوید که هرچه زمان بیشتری لخت باشید، با بدن خود احساس اسانی بیشتری می کنید. و هرچه بیشتر احساس اسانی کنید، با اعتماد بنفس بیشتری رفتار می کنید، و شادتر بوده ودر نظر دیگران جذاب تر خواهید بود. و براساس مطالعه‌ای که اخیراً انجام شده، دانشجویان طرفدار برهنگی در مقایسه با مخالفان برهنگی، آسان‌تر می‌توانستند گروه‌های‌ مذهبی و اجتماعی خاص را بپذیرند. همچنین این گروه در مقابل همسالان خود که تفکرات فرقه‌ای متفاوتی داشتند تعصب کمتری به خرج می‌دادند.

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

9- لخت خوابیدن به جلوگیری از دیابت نوع 2 کمک می کند.

یک مطالعه نشان داد که خوابیدن در دمای پایینتر با افزایش متابولیسم، کاهش سطح قندخون و حتی پیشگیری از دیابت نوع 2 مرتبط است. دانشمندان دریافته‌اند که وقتی مخاطبان در دمای پایینتر بخوابند – ودر هنگام خواب کاملاً لخت باشند، چربی‌های‌ ناسالم انها ظرف چند هفته کاهش می یابد، و سلامت آن ها، به ویژه جنبه‌های‌ متابولیک، به سرعت التیام می یابد.

لخت خوابیدن زن و شوهر (20 مزایای برهنه خوابیدن زوج ها)

10- گردش خون شما بهتر خواهد شد.

بدون آن همه ی الیاف کش به دور کمر، تی‌شرت‌های‌ پیچ خورده، و جوراب‌های‌ تنگی که گردش خون را کاهش میدهند، خون شما آسان‌تر در بدن جریان مییابد. این افزایش گردش خون برای قلب، ماهیچه‌ها و عروق مفید است زیرا خون سرشار از اکسیژن در تمام بدن جریان می یابد.

 

با توجه به این اطلاعات در مورد این که عریان خوابیدن برایتان بسیار مفیدتر است، چرا هنوز پیژامه پوشیده‌اید؟ دست بکار شوید و کمی لباس‌ها را کمتر کنید. طبق نظر علم، پشیمان نمی شوید.

 

مزایای برهنه خوابیدن

 

11- تنظیم دمای بدن

12سلامت پوست

13- ایجاد آرامش برای یک خواب عمیق

14- کاهش بی‌خوابی

15- سلامت اندام‌های‌ جنسی

16- پیشگیری از پیری زودرس

17- افزایش اعتماد به نفس

18- بازرسی و کاهش وزن

 

فواید خوابیدن بدون لباس

با توجه به مطالعات بین‌ المللی که توسط بنیاد ملی خواب در ایالات امریکا صورت گرفته است، یک‌سوم بزرگسالان عریان می خوابند. بنا به گفته کارشناسان خواب عریان خوابیدن کیفیت خواب را افزایش میدهد زیرا بدن برای به خواب رفتن نیاز به نیم درجه کاهش دما دارد. دمای بدن در ساعت ۱۱ صبح در بالاترین حد ودر ساعت ۴ صبح در کمترین حد است. دراین حالت اگر مانعی باعث عدم کاهش دمای بدن بشود، مغز بیدار و خواب آشفته میشود.

 

یکیدیگر از مزایای عریان خوابیدن تنظیم دمای بدن است، دراین حالت برای بدن آسان‌تر است که دمای بدن را آن‌طور که مغز دستور می دهد پایین و خنک نگه دارد. بدخوابی ناشی از افزایش دمای بدن بر روی عمق خواب هم تأثیر می گذارد، زیرا خواب عمیق برای تثبیت حافظه، رشد هورمون‌ها و رشد سلول‌های‌ بسیار مفید است.

 

به گفته محققان هنگام خوابیدن مطمئن شوید دست‌وپایتان گرم است زیرا سردی دست‌وپا در شب باعث انقباض رگ‌های‌ خونی و کاهش جریان خون در بدن میشود.

 

به گزارش تالاب بر اساس یافته‌های‌ محققان خوابیدن در اتاق خنک و یا لخت خوابیدن باعث فعال شدن چربی‌های‌ قهوه‌ای در بزرگسالان میشود؛ چربی‌های‌ قهوه‌ای برای درمان چاقی، مفید و حیاتی هستند زیرا تحقیقات نشان می دهد که این نوع چربی می تواند کالری‌ها را بسوزاند و به نظارت وزن کمک کند.

 

بر اساس اظهارات محققان لخت خوابیدن و لمس بدن توسط شریک زندگی باعث ترشح هورمون اکسین توسین میشود که برای سلامت بدن بسیار مفید است. اکسین توسین نه‌تنها از قلب محافظت میکند بلکه به کاهش فشار خون و اضطراب کمک میکند و همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند.

مقاله کامل و جامع در رابطه با لخت خوابیدن زن و شوهر ؛ مزیت عریان خوابیدن

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *