ماجرای یارانه تا ۲۵۰ هزارتومانی در سال ۹۵

yarane 250 hezar tomani
314
دسته‌بندی نشده

ماجرای یارانه تا ۲۵۰ هزارتومانی در سال ۹۵  محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری محبوب و مردمی دوره قبلی کشورمان

yarane 250 hezar tomani

بعضی سایتهای خبری مدعی شدند احمدی نژاد با وعده ۲۵۰ هزارتومانی وارد انتخابات ریاست جمهوری دوره بعدی خواهد شد،

آیا این ادعا صحت دارد؟

به گزارش ایران ۱۶ نوروز امسال بعضی رسانه ها نوشتند محمود احمدی نژاد فعالیتهای خود را با وعده یارانه ۲۵۰ هزار تومانی شروع کرده. منبع اصلی این خبر دقیقا معلوم نیست کدام سایت یا حتی گروه تلگرامی بود اما به طور مشخص سایت انتخاب این رقم را تائید کرد و در گزارشی نوشت: «مشاوران تبلیغاتی احمدی نژاد پس از شکست سهمگین اصولگرایان در انتخابات هفتم اسفندماه گذشته به وی توصیه کرده اند، پیش از آنکه جریان اصولگرایی از شوک خارج شود فعالیتهای انتخاباتی خود را آغاز کند تا اصولگرایان را در برابر یک کار انجام شده قرار دهد.» در ادامه این گزارش هم تحلیل کرده بودند که چون احمدی نژاد در دو سال آخر فعالیتهای خود در جذب آرای طبقه متوسط موفق نبوده، دوباره قصد دارد شانس خود را با ایجاد دو قطبی فقیر و غنی بیازماید.

وعده یارانه ۲۵۰ هزارتومانی ازکجا آمد؟

یارانه بالا

این وسط اما باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از منابع آگاه در دفتر احمدی نژاد این مسئله را شانتاژ خبری و غیرواقعی ذکر کرد. در حالی که دولت حسن روحانی بارها اعلام کرده توان پرداخت همین یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی فعلی را هم ندارد و دنبال شناسایی و حذف اقشار ثروتمند از فهرست یارانه بگیران است، آیا امکان رساندن این مبلغ به ۲۵۰ هزار تومان وجود دارد؟ پرداخت ۲۵۰ هزار تومان به ۸۰ میلیون نفر بارمالی ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای دولت خواهد داشت. در حال حاضر دولت ماهانه حدود ۳ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت میکند. حالا اگر تصور کنیم دولت بخواهد از منابعی مثل افزایش قیمت حاملهای انرژی این مبلغ را تامین کند، با توجه به اینکه طبق قانون ۲۰ درصد این منابع باید به تولید اختصاص یابد، عملا قیمتها باید چند برابر شود. دقیقا به همین دلیل بود که مجلس هشتم با تصمیم محمود احمدی نژاد برای افزایش یارانه ها به ۲۵۰ هزار تومان در اواخر دولتش مخالفت کرد.

سفر پرحاشیه به جنوب

نوروز امسال محمود احمدی نژاد میهمان استان خوزستان بود. رئیس جمهور سابق هر سال سفر به جنوب و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس را در برنامه خود دارد، اما چیزی که سفر امسال را حاشیه ساز کرد تصویری بود در آن یکی از محافظان احمدی نژاد آشکارا یک سلاح خودکار را در دست خود گرفته بود. این اتفاق با واکنش منفی بعضی کاربران فضای مجازی مواجه شد که گفتند خوزستان امنترین استان ایران است و این اقدام ناقض امنیت روانی اهالی استان و گردشگران است. یکی از سایتهای محلی در گزارشی نوشت: محمود احمدی نژاد میان کاروانهای راهیان نور در پاسخ به یکی از حاضرین که از او سوال میکند که برای دوره آینده منتظر حضور شما هستیم،گفته:« دعا کنید تا آن زمان امام زمان ظهور کند.»

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *