ماسک های خانگی مرکبات برای زیبایی پوست

زیبایی پوست,ماسک زیبایی,سلامت پوست

قبلا هم چند نوع ماسک زیبایی با لیمو و پرتغال برای شما آماده کرده ایم اما این بار به سراغ دیگر اعضای خانواده زیبای مرکبات می رویم .خانواده مرکبات مثل نارنگی ، لیمو و گریپ فروت ، برخلاف ظاهر آفتابیشان-از آبمیوه تا پالپ -برای پوست و روحیه عالی هستند !

روغن و آبی که از مرکبات گرفته می شود برای هزاران سال در طب سنتی مورد استفاده قرار می گرفته است .از آنجایی که اسید سیتریک موجود در مرکبات دارای بالایی است ، به راحتی موجب لایه برداری و پاکسازی سلول های مرده پوست می شود.خواص سم زدایی و ضدعفونی کننده آنها نیز به درمان خطوط ناشی ازلاغری در بدن ،خلاصی از جوش و مبارزه با قارچ کمک می کند . اسانس نارنگی ، لیمو و گریپ فروت نیز برای افزایش انرژی و نشاط مورد استفاده قرار می گیرد .خوب پس این بار قبل از خوردن این خوشمزه های خوشرنگ این دستورالعمل های زیبایی را حتما امتحان کنید .

نارنگی

اسکراب صورت بادام و نارنگی
2 قاشق چایخوری بادام
1 قاشق چایخوری عسل
1/2 قاشق چایخوری آب نارنگی

تمام مواد را در یک کاسه بریزید و مخلوط کنید مخلوط را روی پوست صورت بمالید و به آرامی برای 1 تا 2 دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب ولرم بشویید .

لیمو

درمان آکنه با لیموترش
1 فنجان شیر کامل
آب یک لیمو
1 قاشق چایخوری گلیسیرین

شیر را بجوشانید بعد آب لیمو و گلیسرین را به آن اضافه کنید .حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید برای 30 دقیقه سرد شود . سپس این مایع را روی پوست تمیز خود با استفاده از یک لیف نرم بمالید و بگذارید تمام شب روی پوست بماند .

گریپ فروت

ماسک گریپ فروت جوان کننده پوست
2 قاشق غذاخوری آب گریپ فروت
1 قاشق چایخوری آب هویج
2 قاشق غذاخوری ماست ساده ارگانیک

تمام مواد تشکیل دهنده را در یک کاسه ترکیب و مخلوط کنید. برای 15دقیقه بگذارید بماند ، سپس با آب ولرم و لیف بشویید ، پوست شما باید احساس طراوت و درخشش کند.

منبع:آی بانو

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *