سفر ماه عسل سام درخشانی و همسرش + تصاویر

ماه-عسل-سام-درخشانی

سام درخشانی که اخیرآ با حواشی و جنجال های بسیاری در رابطه با شایعۀ ازدواجش با نرگس محمدی در سفر برزیل مواجه شده بود مدتی است خودش خبر ازدواجش را در اینستاگرام اعلام کرد و حالا با آسودگی خاطر از سفر ماه عسل خود و همسرش گفته است.

سام درخشانی با انتشار عکس زیر نوشت:

اول از همه تشکر میکنم از اینهمه لطفی که به من داشتید و با محبتتون رکورد لایک و کامنت رو در ایران شکستین(البته فقط در مورد کامنت مطمئن هستم)
دوم اینکه ایشالا عروسیه خودتون،البته مجردا..اونایی که ازدواج کردن هم ایشالا زندگیشون پر از عشق باشه…
در اخر اینکه:فردا داریم میریم سفر..از همه دنیا بیخبر..داریم میریم ماه عسل..

سام درخشانی

سام درخشانی را خیلی ها به خاطر بازی در چند فیلم اخیرش مانند آوای باران و همه چیز آنجاست می شناسند، وی متولد سال 1354 بازیگر سینما و تلویزیون از دهۀ هفتاد بازیگری را آغاز کرد. سام درخشانی علاوه بر شغل بازیگری، به شغل هایی چون عطر فروشی و رستوران داری روی آورد و یک رستوران به نام خونه را راه اندازی کرد.

سام درخشانی در تاریخ 26 خرداد 94 خبر ازدواجش را با انتشار عکسی از لحظه امضای عقدنامه رسما اعلام کرد تا به شایعاتی که اخیری که منتشر شده بود خاتمه دهد.

سام درخشانی و همسرش

شاهان عقد او،آقای پژمان بازغی و همسر ایشان بودند که پس از جاری شدن خطبه ی عقد سام درخشانی و عسل خانم، برای صرف نهار به رستوران «خونه» که دیگر الان رستوران همسر عسل خانم به حساب می آید رفتند.

سام درخشانی و همسرش

سفر ماه عسل سام درخشانی و همسرش + تصاویر

منبع : نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی