مبلغ درخواستی نجومی قوچان نژاد از پرسپولیس چقدر است ؟

مبلغ درخواستی و نجومی قوچان نژاد از پرسپولیس مشخص شد

مبلغ قرارداد قوچان نژاد در پرسپولیس : با وجود ادامه مذاکرات باشگاه پرسپولیس با رضا قوچان‌ نژاد، مهاجم سابق تیم ملی این بازیکن علاوه بر مشکل رضایت‌نامه از باشگاه آپوئل قبرس، سنگ بزرگی برای سرخ‌پوش شدن سر راه خود و پرسپولیس قرار داده است.

به گزارش ایران۱۶ به نقل از خبرگزاری دانشجو، بر اساس شنیده‌ها گوچی برای پرسپولیسی شدن درخواست مبلغ هنگفتی از باشگاه ایرانی کرده؛ چیزی در حدود 700 هزار یورو! با وضعیت و نوسان ارز و مشکلات مالی باشگاه‌های ایرانی پرداخت این رقم که با محاسبه هر یورو 13 هزار تومان بیش از 9 میلیارد تومان می‌شود از توان پرسپولیس و حتی دیگر باشگاه‌های ایرانی خارج است. البته باشگاه پرسپولیس علاوه بر 700 هزار یورو به گوچی باید مبلغی را هم برای رضایت‌نامه او به باشگاه قبرسی پرداخت کند که قبرسی‌ها هنوز این رقم را مشخص نکرده‌اند.

با این حساب جذب رضا قوچان‌نژاد برای پرسپولیس بیش از 10 میلیارد هزینه در بر خواهد داشت و با توجه به آنکه سرخ‌ها در خط حمله بازیکنانی چون مهدی ترابی و مهدی شریفی را جذب کرده و علیپور و منشا را هم در اختیار دارند به احتمال زیاد قید این گزینه گران‌قیمت را می‌زنند. در همین راستا ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس با تشریح آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با رضا قوچان‌نژاد گفت: «ارقام و اعدادی که به پرسپولیس پیشنهاد می‌شود باید متعارف باشد. باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند با هر عدد و قراردادی بازیکن بگیرد؛ ضمن این‌که تمایلی هم ندیدیم که بازیکن بخواهد برای حضور در پرسپولیس کوتاه بیاید.

ارقامی که گفته می‌شود هوایی و پرت است و با شرایط پرسپولیس تطابق ندارد. ما هر کاری را نمی‌توانیم انجام بدهیم. برانکو هم اصراری ندارد با این شرایط غیرمتعارف بازیکن بگیریم.»

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *