مجازات بازیگران شبکه GEM پس از بازگشت به ایران

%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-gem-%d9%be%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af%d8%b4%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a7

پس از انتشار خبر اخراج بازیگران مهاجرت کرده به شبکه جم حالا گمانه زنی ها برای بازگشت این بازیگران به خاک ایران بسیار از گذشته ملموس تر به نظر می رسد .

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بازیگران ایرانی که مهاجرت ترکیه را برای همکاری با شبکه Gem گرفته اند . از این پس حقوق ماهانه دریافت نمی کنند و به صورت پروژه ای دستمزد می گیرند . مشروح خبر با جزئیات کامل به همراه متن مدیر شبکه جم را از طریق لینک زیر مطالعه کنید

اخراج بازیگران ایرانی از شبکه GEM

نکته قابل تعمل قطع نکردن حقوق ثابت عوامل اصلی شبکه جم بر خلاف نامه ای که منتشر شده است به گوش می رسد . این تصمیم از سوی بازیگران کاملا غیر عادلانه خوانده شد .

مجازات بازیگران شبکه GEM پس از بازگشت به ایران
مجازات بازیگران شبکه GEM پس از بازگشت به ایران

بازیگرانی که به شبکه جم مهاجرت کرده اند حدود 10 نفر هستند بازیگرانی همچون : مهدی مظلومی , رابعه اسکویی , رامسین کبریتی , ساناز زرین مهر , سارا باهنر و … از جمله بازیگرانی هستند که با مهاجرت به شبکه ماهواره ای جم برای خود خانه ای از طلا روی آب ساختند . قبل از مهاجرت دست اندرکاران مربوطه هشدارهایی مبنی بر اینکه به وعده و عیدهای شبکه ماهواره ای اعتماد نکنید و زندگی خود را روی آب سراب بنا نکنید . اما الارقم هشدارهای فراوان بازیگران فریب خورده به شبکه GEM مهاجرت کردند .

سوالی که در حال حاضر پیش می آید آیا با سخت شدن شرایط بازیگران شبکه جم حاضر به بازگشت هستند ؟ اگر تصمیم بازگشت داشته باشند چه سرنوشتی در ایران منتظرشان می باشد ؟ در صورتی که امکان بازگشت به ایران برای آنها وجود داشته باشد مطمئنا سوال و جوابهای مهمی را باید پاسخ دهند . باید صبر کرد و واکنش مسئولین صدا و سیما را در مورد بازگشت بازیگران شنید .

شنیده ها حاکی از آن است چندی پیش تعدادی از بازیگران شبکه جم با انتشار نامه ای به سازمان ارشاد خواهان بازگشت به ایران شده اند . هنوز هیچ واکنشی از سمت مسئولین ذیربط منتشر نشده است .

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *