مجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیر

مجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیر

مجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیر

مجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیر

خالکوبی یا تاتو روی بدن افراد که توسط این مرد انجام می گیرد  بی نظیر است و ما در این مطلب مجموعه مدل های زیبایی که این فرد خالکوبی کرده است را برای شما به نمایش گذاشته ایم.امیدواریم لذت ببرید.

استیو بوچر هنرمند تاتو کاری اهل نیوزیلند، متخصص نوعی خالکوبی بسیار حرفه ای است که می تواند تصاویر فوق العاده واقعی را روی پوست بدن طراحی کند.

 بوچر یکی از پرطرفدارترین تاتوکارهای دنیاست و با دیدن نمونه ای از کارهایش می توان فهمید که چرا به محبوبیت این چنینی دست یافته است. هر چیزی که او طراحی کند از ستاره های بسکتبال گرفته تا حیوانات و گل ها نتیجه بسیار شگفت انگیزی خواهد داشت.

خالکوبی های بسیار واقعی

مجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیر

طراحی های او با کوچکترین جزئیات طرح می شود و حتی در سخت ترین عناصر نظیر قطره ای عرق ، مو و یا انعکاس در چشمان شخصیت هایش، عالی عمل می کند.

استیو می گوید در شروع کار خالکوبی در مدرسه هنر بوده است. ولی او خودش با تمرین در منزل توانسته به مهارت این طراحی ها برسد و سپس مهارتش را به دوستاش و یا کسی که به او اجازه خالکوبی داده، نشان داده است.

تاتو کار نیوزیلندی که خالکوبی های فوق العاده واقعی و طبیعی طرح می کند
مجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیر

او اولین بار شغل حرفه ای خود را در یک فروشگاه خیابانی در آکلند سیتی شروع کرده است. اگرچه او خودش یک استاد محسوب می شود ولی می گوید از تماشای هنرمندان با استعداد تاتو ایده کارهایش را گرفته است.

از آنجا که استیوبوچراز علاقمندان به ورزش بسکتبال است، به گزارش نیک صالحی محبوب ترین طراحی برای او تصویر ستارگان بسکتبال است.

این نقاش تاتوکار تنها پنج سال سابقه کاری در این حرفه را داردمجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیر

اگرچه باور کنید یا نه او تنها پنج سال سابقه این کار را دارد، هنوز فکر می کند چیزهای زیادی برای آموختن وجود دارد، گرچه تصور آنکه کارهای او از این بهتر نیز می تواند باشد، سخت است.

این هنرمند در زمان هایی که خالکوبی نمی کند و یا در همایش های نقاط مختلف دنیا شرکت نمی کند، وقت خود را به نقاشی می گذراند و معمولا با اکرلیک کار می کند ولی اخیرا نقاشی با رنگ روغن را نیز آغاز کرده است.

خالکوبی هایی با طراحی های بسیار واقعی وطبیعی روی پوست بدنمجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیراین هنرمند اخیرا کار نقاشی رنگ و روغن را شروع کرده استمجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیرنمونه کارهای دیدنی تاتو کار بسیار پر طرفدار اهل نیوزیلندمجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیر

مجموعه عکس های دیدنی از خالکوبی های بی نظیر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *