«محکومین» جایگزین «بانوی عمارت» شد

«محکومین» جایگزین «بانوی عمارت»
علی‌رغم اعلام شبکه تماشا مبنی بر پخش سریال «بانوی عمارت»، مجموعه «محکومین» جایگزین این سریال شد.

به گزارش فارس، قرار بود مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» که به تازگی پخش آن از شبکه سه سیما به پایان رسیده، از شبکه تماشا پخش شود که با تصمیم مدیران جدول پخش این شبکه تغییر کرد و «محکومین» جایگزین آن شد.

 

بنا بر این گزارش، مجموعه اپیزودیک «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجلال سیدحاتمی و حسین قناعت با محور قرار دادن موضوع مجازات های جایگزین زندان، امشب دوم دی همزمان با آغاز فصل پایانی سال روی آنتن می رود.

 

این سریال ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای دارد و لیلا زارع و سپیده خداوردی به عنوان ۲ مددکار قضایی، تنها بازیگران ثابت این مجموعه پر بازیگر هستند. در هر اپیزود هم به فراخور موضوع، تعدادی از بازیگران تلویزیون و سینما در قصه حضور خواهند داشت.

 

به گفته تهیه کننده «محکومین»، این سریال حدود ۲۶۰ لوکیشن و ۴۴۰ بازیگر دارد که از این تعداد ۳۸ نفر از بازیگران آن شاخص هستند. این سریال ۲ کارگردان دارد که از ۳۰ قسمت، ۱۹ قسمت را سید جمال سیدحاتمی و ۱۱ قسمت را حسین قناعت کارگردانی کرد تا پروژه به موقع به آنتن پخش برسد.

 

در موضوع مجازات جایگزین، به افرادی که سهوی مرتکب جرم کوچکی می شوند که با ندامت، دیگر نیت تکرار آن را نداشته باشند، فرصتی داده می شود تا به جای سپری کردن دوران محکومت خود در زندان، مجازات های جایگزینی را که شامل یک فعالیت اجتماعی می شود به انجام برسانند.

 

سالار عقیلی تیتراژ پایانی سریال «محکومین» را با شعری از عبدالجبار کاکایی و موسیقی مسعود سخاوت خوانده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *