مدلینگ برهنه داعش گریخت + عکس

مدلینگ برهنه
311
دسته‌بندی نشده

افشاگری های مدلینگ برهنه بریتانیایی بعد از فرار از دست داعش

یک روزنامۀ بریتانیایی نوشت یک دختر مدل انگلیسی که به داعش پیوسته بود، اکنون به انگلیس بازگشته، و جزئیاتی از زمان حضور خود در صفوف داعش را افشا کرده است.

روزنامۀ ساندی تایمز نوشت:کیمبرلی مینرز (27 ساله) از طریق فیس بوک با یک داعشی بریتانیایی حاضر در سوریه ارتباط برقرار کرد تا زمینۀ حضور او در سوریه را فراهم کند.
مینرز که در منطقۀ برادفورد در شمال انگلستان زندگی می کند، به عنوان مدل فعالیت می کرد و با انتشار تصاویر مبتذل در رسانه های انگلیسی شناخته می شد.
ساندی تایمز گزارش داده است که این دختر پس از پیوستن به داعش با نام «عائشه لورین بریتانیایی» در شبکه های اجتماعی ظاهر شده و در صفحۀ خود تصاویری از زنانی منتشر کرد که تفنگ و انواع دیگری از سلاح را حمل می کردند.

مدل برهنه داعش

عکس کیمبرلی مینرز مدل برهنه داعش

او در این تصاویر با پوشیدن روبندی که داعش آن را اجباری کرده، پوششی متفاوت از آنچه در حرفۀ پیشین خود استفاده می کرد، استفاده کرده بود.
اما او اکنون به انگلیس برگشته است و پلیس مبارزه با تروریسم و دستگاه اطلاعاتی انگلیس چهار بار با وی گفتگو کرده اند. آنان در این گفتگوها ضمن آگاهی دادن به او دربارۀ اینکه درگیر جریانی تروریستی شده است، به او هشدار داده اند که در صورت دست نکشیدن از مشارکت در اقدامات افراط گرایانه، دستگیر خواهد شد.
اما مینرز در این گفتگو ها مدعی شده است برای رسیدگی به وضعیت کودکان بی پناه سوری به این کشور سفر کرده است و با اقدامات خوشنت آمیز داعش مانند بریدن سر موافق نیست، اما بعدها ناخواسته به دام داعش افتاده است.
او همچنین مدعی شده است دلیل حضورش در برخی ویدیوهای داعش این بود که بدون آگاهی او را در این ویدیوها به کار گرفتند؛ زیرا او زبان آنها را نمی دانست.
مینرز در دفاع از خود گفته است:«به ما می گفتند که داعش از اسلام حمایت می کند. من واقعیت را نمی دانستم. به همین دلیل به سوی این گروه کشیده شدم».
او که اکنون از حرفۀ مدلینگ دست کشیده، اعتراف کرده است از یک سال پیش و تحت تأثیر برخی دوستانش در انگلیس به افراط گرایی تمایل یافت.

مدلینگ برهنه داعش گریخت + عکس

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *