صورت دختر زیبا با اسید سوخت تا مدلینگ شود + تصاویر

%d9%85%d8%af%d9%84%db%8c%d9%86%da%af

قربانی اسیدپاشی مدلینگ مشهور هفته مد نیویورک شد

“رشما گورشی” دختر 19 ساله هندی مراسم هفته مد FTL Moda در نیویورک را افتتاح کرد و به عنوان اولین مدلینگ به میان جمعیت رفت.

مدلینگ مشهور

دختر جوان هندی بعد از ایدپاشی یک مدلینگ مشهور شد

انگیزه دختر جوان هندی برای مدلینگ شدن بعد از اسیدپاشی

در روزهای گذشته جریان معرفی جدیدترین طراحی های طراحان مشهور دنیا در مرکز آمریکا ادامه داشت و فش شوی طراح هندی ” آرچانا کوچار” را یک مادلینگ جوان 19 ساله که مدتی پیش صورتش در یک حمله اسیدپاشی دچار سوختگی شد آغاز کرد. ماجرای سوختن صورت این دختر جوان هندی به دو سال پیش باز می گردد ، زمانی که او توسط یکی از مردان فامیل که سابقا شوهر خواهرش بود با همدستی دو مرد غریبه مورد اسیدپاشی قرار گرفت و دچار سوختگی شد.

مدلینگ زن هندی

مدلینگ قربانی اسیدپاشی

عکس مدلینگ قربانی اسیدپاشی در فشن شوی نیویورک

در تاریخ 19 می 2014 زمانی که رشما به همراه خواهرش در مسیر رفتن به جلسه امتحان بود مورد حمله شوهر خواهر سابقش قرار گرفتند. رشما تلاش کرد تا از خواهرش محافظت کند و اینگونه دچار حادثه شد. به گفته ی او آنها ساعتها بدون کمک کنار خیابان ماندند تا در نهایت آمبولانس رسید و او و خواهرش را برای مداوا به بیمارستان رساندند.

اما حالا بعد از گذشت دوسال و اندی از ان ماجرا ” رشما” تلاش می کند تا زندگی را از نمای دیگری ببیند و بعد از ورود به دنیای مد به عنوان اولین مادلینگ که صورتش با اسید سوخته است نامش را به جهانیان اعلام کند.

صورت دختر زیبا با اسید سوخت تا مدلینگ شود + تصاویر

منبع : نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *