تیپ و مدل لباس پوشیدن الناز شاکردوست + تصاویر

تیپ و مدل لباس پوشیدن الناز شاکردوست + تصاویر

الناز شاکردوست ، الناز شاکردوست مانتو ، لباس پوشیدن بازیگران زن ایرانی

الناز شاکردوست بازیگر پر انرژی سینمای ایران در انتخاب لباس هایش برای جشنواره ها و مراسم مهم قوانین و رازهایی دارد که موجب افزایش جذابیت او می شوند. با مدل لباس الناز شاکردوست همراه ما باشید.

بازدید : 23,129 نفر

مدل لباس الناز شاکردوست

الناز شاکردوست را عموما با لباس های رنگ شاد و خاص می بینیم. او هم مانند بازیگران خوش تیپ دیگر همچون مهناز افشار و … برای خود قوانینی در انتخاب و ست کردن لباس هایش دارد.

الناز شاکردوست با لباس هایی از دنیای شاد

تنوع رنگ در انتخاب های الناز اولین چیزی است که به چشم می آید. در این سال های رفته می توان او را با ده ها رنگ مانتو به خاطر آورد؛ آن هم نه رنگ هایی متداول مثل سفید، سورمه ای، قهوه ای و. . . رنگ های خاص، تند و جسورانه که به قول خودش خبر از روحیه شاد، پرانرژی و فارغ از افسردگی این بازیگر جوان می دهد.

الناز شاکردوست ، الناز شاکردوست مانتو ، لباس پوشیدن بازیگران زن ایرانی

سبک لباس پوشیدن الناز شاکردوست

مانتوهای زرد، نارنجی، قرمز، آبی نفتی و. . . این بازیگر اغلب مانتوهایی کارشده هستند که ترکیب دو یا سه رنگ تیره و روشن در کل مانتو دیده می شود و الناز از همین رنگ ها برای کامل کردن ست و انتخاب شال، کیف، کفش و. . . استفاده کرده است. محوریت یک یا دو رنگ باعث می شود رنگ خاص مانتوها تا مدت ها در ذهن دیگران باقی بماند.

تیپ های اسپرت الناز شاکردوست

با سبک لباس پوشیدنی که بازیگر چشم روشن سینمای ایران برای حضور در مجامع عمومی اش انتخاب کرده، او را کمتر می توان با لباس های اسپرت دید و برای کنکاش در سلیقه اسپرتش باید سراغ مجموعه رالی ایرانی برویم.

او با انتخاب لباس هایش در این مجموعه نشان داد در دنیای لباس های اسپرت، سلیقه های خاص را دوست دارد. ترجیح می دهد همراه شال از سربند یا کلاه استفاده کند و دستبندهای پهن و ساعت های اسپرت را جایگزین ساعت برلیان نشانش کند. مانتوهای کتان اسپرت و ورزشی را هم جایگزین مانتوهای کتی همیشگی اش می کند تا حسابی صاحب تیپی متفاوت شود.

الناز شاکردوست ، الناز شاکردوست مانتو ، لباس پوشیدن بازیگران زن ایرانی

مدل مانتو و سبک لباس های الناز شاکردوست

رسمی بودن بانو

الناز شاکردوست هرقدر در انتخاب رنگ مانتو به تنوع علاقه دارد، در انتخاب مدل و برش مانتو، سراغ مانتوهای کتی بلند می رود که مانتوهایی برشدار و مناسب برای موقعیت های رسمی محسوب می شوند. حتی در روزهایی که مانتوهای گشاد و آزاد مد روز بودند، الناز همین مانتوهای برش خورده و اتوکشیده را ترجیح می داد.

 این انتخاب باعث می شود تا بازیگر فیلم آتیش بازی، فردی جدی و با وقار به نظر برسد. انتخاب چنین سبک پوششی در ایجاد حس احترام در دیگران در برخوردهای اولیه نقش مهمی دارد. از سوی دیگر چون او اصل تنوع در طراحی را مد نظر دارد، استایلی که انتخاب کرده تکراری و همیشگی به نظر نمی رسد.رازی در میانه روی

ظرافت اجزای صورت الناز، راز زیبایی چهره اوست؛ زیبایی که با آرایش زیاد از دست می رود. راز داشتن این زیبایی، داشتن آرایش ملایم و محدود است. بازیگر فیلم «رسوایی» هم این نکته را به خوبی می داند و در مکان های عمومی با آرایش ملایمی شامل خط چشم باریک، ریمل و رژلبی ظاهر می شود که با رنگ لباسش ست کرده است.

عکسی که در این تصویر می بینید، مربوط به گریم یکی از فیلم های اوست. این تصویر به خوبی نشان می دهد چگونه آرایش زیاد و استفاده از سایه های رنگی، می تواند زیبایی و آراستگی چهره این بازیگر را تحت تاثیر قرار دهد.

الناز شاکردوست ، الناز شاکردوست مانتو ، لباس پوشیدن بازیگران زن ایرانی

تیپ های شیک الناز شاکردوست در فیلم ها

حق انتخاب بالا

الناز شاکردوست نمونه یک چهره بیضی است که از نظر کارشناسان طراحی، یک صورت کامل و بدون نقص است. این لطف خدادادی به او کمک می کند تا دستش در انتخاب باز باشد. بازیگر فیلم هایی چون «قاعده بازی»، «اتوبوس شب» و. . . می تواند مانتوهایش را با انواع شال یا روسری همراه کند؛ هر دو اینها با قاب چهره او هماهنگی دارند.

الناز شاکردوست ، الناز شاکردوست مانتو ، لباس پوشیدن بازیگران زن ایرانیالناز شاکردوست ، الناز شاکردوست مانتو ، لباس پوشیدن بازیگران زن ایرانی

عکس الناز شاکردوست و سبک لباس پوشیدنی متفاوت در بین بازیگران زن ایرانی

او روسری را زیر گلویش گره نمی زند و دور گردن می بندد. این سبک بستن روسری باعث می شود تا تیپ رسمی او کمتر حالت قدیمی پیدا کند و مدرن و امروزی به نظر برسد.

مدل لباس الناز شاکردوست ، سبک لباس پوشیدن الناز شاکردوست

مدل لباس پوشیدن الناز شاکردوست + تصاویر
منبع : پرشین وی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *