جنجال حضور سرمربی مشهور ایرانی در مهمانی مختلط!

%d9%85%d9%87%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%b7

حاشیه فوتبالی‌ها و مهمانی‌های عجیب آنها تمامی ندارد و در اتفاقی عجیب مهمانی یکی از مالکان تیم‌های فوتبالی حاشیه زیادی را ایجاد کرده است و به شدت جنجالی شده است. در این مهمانی که به میزبانی مالک یکی از تیم‌های مطرح لیگ یکی و پیش از آغاز ماه محرم برگزار شده است، حضور نیروی انتظامی باعث به وجود آمدن اتفاقات عجیبی شده است.

جنجال حضور سرمربی مشهور ایرانی در مهمانی مختلط!

این شخص که ارتباط او با سرمربی مطرح فوتبال ایران در سال‌های اخیر و کمک‌های او به تیم این سرمربی نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است، در این مهمانی میزبان این سرمربی مطرح نیز بوده است. مهمانی که این بار با حضور نیروی انتظامی ختم به خیر نشده است و بعد از حضور پلیس در محل، مهمانی آنها نیمه تمام مانده است.
بعد از حضور نیروی انتظامی در محل مهمانی، سرمربی مطرح فوتبال ایران توانسته است به کمک حاضران در محل از معرکه فرار کند تا نامی از او در میان لیست مهمانان این مجلس به چشم نخورد.
نکته جالب اینجاست که این سرمربی مطرح فوتبال ایران که در این مهمانی مختلط و نامناسب حضور داشته، توانسته از رسانه‌ای شدن این خبر جلوگیری بکند ولی اتفاقی که افتاده البته برای بسیاری از همراهان او گران تمام شده است و باید برای حضور در این مهمانی پاسخگوی مراجع ذی‌صلاح باشند.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *