زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس

Untitled-1

زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس

مرد حسودی که متوجه خیانت زنش به او شده بود دست به عمل وحشتناکی زد.

مردی در آمریکا به جرم Crime قتل Murderهمسرش دستگیر و به زندان Prisonمحکوم شد.

قاتل در اعترافاتش گفت: من آدم حسود و شکاکی هستم و مدتی بود احساس می کردم همسرم مونیکا سرش جایی گرم است و نسبت به من و فرزندانمان بی توجه و سرد شده ، من هرکاری کردم که دوباره از نو همه چیز را درست کنم و اگر مشکل از من باشد خودم را اصلاح کنم اما هر سری به بن بست می خوردم. زندگیمان جوری رو به یک نواختی رفته بود که فرزندنمان کم کم افسرده شده بودند.

روز حادثه Incident مونیکا مثل دیوانه ها بهانه می گرفت و سر چیز های الکی دعوا راه می انداخت که باعث دعوای جدی بینمان شد ، جوری که مجبور شدیم پیش فرزندانمان حرفای رکیک و ناسزا بزنیم و وقتی من مونیکا را متهم به داشتن رابطه غیراخلاقی با کس دیگری جز خودم کردم در کمال تعجب مخالفتی نکرد و خیلی آسوده گفت من تو و بچه هایمان را نمی خواهم و ترجیح میدم راحت و بی دغدغه به زندگی خودم برسم . این مدل صحبت کردن مونیکا من را عصبی کرد و باعث شد جلو چشم بچه ها او را کتک بزنم و طی یک عمل ناگهانی به آشپزخانه رفتم و با چاقو او را به قتل رساندم و پس از انتقال به حمام سرش را بریدم.

من اصلا از این که این جنایت Crime را انجام دادم ناراحت وپشیمان نیستم و برعکس احساس می کنم کار خوبی انجام دادم و از نظر قلبی و روحی در آرامش هستم. دادگاه او را به 24 سال زندان محکوم کرد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *