مرور روزانه زندگی علی دایی

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

مرور روزانه زندگی علی دایی

استراحت و دورشدن از اخبار فوتبال اولین برنامه شهریار بود. علی دایی که بعد از عقد قرارداد مجدد با پرسپولیس مدت زیادی برای خانواده وقت نگذاشته بود، تصمیم گرفت هم از حواشی دور باشد و هم برای دخترش پدری کند.

«برای آرامش پرسپولیس سکوت می کنم.» این آخرین جمله ای است که خبرنگاران از علی دایی شنیده اند؛ یعنی دیگر خبری از او ندارند. سرمربی سابق پرسپولیس ۱۹ شهریور برکنار شده و در نزدیک به دو ماه گذشته، نه پست فوتبالی قبول کرده، نه مصاحبه کرده و نه در جایی حاضر شده که بخواهد پاسخگوی خبرنگاران باشد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

 

البته در این بین پیشنهادهای تیم های فوتبالی سبب شده که نام علی دایی دو بار سر زبان ها بیفتند اما از خودش خبری نیست. حتی خبرنگاران حوزه پرسپولیس که معمولا از جیک و پیک سرمربی باخبر هستند هم خبر ویژه ای از او ندارند. یکی شان می گوید: «بعدازظهرها به کارهایش می رسد.»

اما اینکه کارهایش چیست و چرا بعدازظهرها و این حرف ها را خبر ندارد. او نمی داند دایی در این چند روز چه کار کرده اما می گوید که به زودی یک مصاحبه جنجالی از سرمربی پرسپولیس خواهد گرفت. این تمام اطلاعاتی است که از دایی وجود دارد. برای باقی اش باید همه جا را زیر و رو کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

روز چهارشنبه دایی برکنار شد. او این برکناری را هر چند نپذیرفت اما برای گرفتن نامه رسمی برکناری پنج شنبه هم به محل تمرین رفت. او رختکن درفشی فر را برای خداحافظی با بازیکنانش انتخاب کرد. دایی آنجا بغش ترکید، بازیکنانش را به پرسپولیس متعهد کرد و بعد از روبوسی با تک تک بازیکنان محل تمرین را ترک کرد. این آخرین تصاویر رسانه ای از علی دایی است. این همان اتفاقی است که بعدش را کسی نمی داند.

رامسر، بدون ترمز
استراحت و دوری از اخبار فوتبال اولین برنامه شهریار بود. علی دایی که بعد از عقد قرارداد مجدد با پرسپولیس مدت زیادی برای خانواده وقت نگذاشته بود، تصمیم گرفت هم از حواشی دور باشد و هم برای دخترش پدری کند. او دو ویلا در شمال دارد؛ یکی در نوشهر و دیگری در نزدیکی رامسر. اینطور که شنیده می شود، دایی مثل چند وقت اخیر ویلای رامسر را به ویلایش در روستای «چلک» ترجیح داده؛ ویلایی که شایعه شده او به صورت مبله از جواد نکونام خریده.

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

 

اینطور که گفته می شود او معمولا عادت به مسافرت های خانوادگی دارد و برادرهایش را هم همراه برده. ۱۰ روز پایانی شهریور و حتی روزهای ابتدایی مهر ماه برای علی دایی در ویلای شمال گذشته.

سفر اروپا؟ شاید
دایی چند روز گمشده دارد. یعنی از روزهای اول مهر تا ششم مهر حدود یک هفته هیچ خبری از علی دایی نیست. یکی از نزدیکانش می گوید می داند دایی یک بار شمال رفته و برگشته اما از دفعه دوم خبری ندارد. اشخاص دیگر هم اگر می دانند دایی چه کار می کرده، خیلی در موردش حرف نمی زنند اما شایعه شده که او در این روزهای گمشده در مسافرت اروپایی بوده، هر چند که دوست نزدیک دایی فقط به این جمله ها بسنده می کند: «دروغ چرا، خبر ندارم. می دانم بعد از ماجرای پرسپولیس رفت شمال اما بعدش را نمی دانم. شاید دوباره شمال رفته باشد، شاید هم … اروپا؟ نمی دانم… بعید است، بعید هم نیست. خبر ندارم.»

اسپانیا جایی است که قبل تر علی دایی به آنجا رفت و آمد داشته اما کسی خبر دقیق ندارد که آیا دایی و خانواده به اسپانیا رفته اند یا خیر.

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

 

آمریکا؟ هرگز!
دیگر همه می دانند که علی دایی گرین کارت دارد و ظاهرا آنجا دست به کارهای تجاری هم زده و به همین دلیل باید هر سال سفری به آمریکا داشته باشد. البته که مسافرت به آمریکا پروسه ای نیست که به این راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام شود. علی دایی حسابی اهل برنامه ریزی است؛ مضاف به همه اینها سرمربی قرمزها قبل از شروع فصل، سفر آمریکایش را رفته و کارهایش را انجام داده بود؛ پس علی القاعده نمی تواند در این چند روز خالی به آمریکا رفته باشد.

شما احتمال مسافرت علی دایی به اروپا را هم کم در نظر بگیرید. به نظر می رسد دایی بیش از یک هفته را در شمال گذرانده و اگر اوایل مهر به تهران بازگشته، لابد دوباره به شمال رفته و استراحت کرده. او البته ممکن است قسمت دوم مسافرت را در ویلای نوشهر گذرانده باشد؛ مخصوصا اگر قرار باشد ماشین جدید وارد کند، به خاطر روابط خوبش با مسئولان محلی عجیب نیست که سراغ ویلای دیگری هم در نوشهر رفته و مدتی را در آنجا گذرانده باشد. خلاصه که اینها فقط احتمال است؛ چیزی که ما به دست آورده ایم، چند روز بدون خبر در برنامه دایی است.

بازگشت به اخبار رسمی

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

 

خبرنگار فارس در روز شش مهر از علی دایی مصاحبه گرفته و این نشان می دهد که سرمربی پرسپولیس بالاخره موبایلش را روی خبرنگاران باز کرده. این بازگشت از بی خبری دایی همراه است با پاسخ به شایعاتی که در موردش شنیده می شد.

در روزهای غیبت دایی شایعه شده بود که او به خاطر مطالباتش از پرسپولیس شکایت می کند اما او در این مصاحبه هرگونه شایعه ای در این مورد را رد می کند. البته مصاحبه کردن دایی در روز ششم تایید حضورش در تهران نیست اما نشان می دهد که سرمربی سابق پرسپولیس برای جلوگیری از جوسازی ها هر جا که بوده، پاسخ تلفن را داده و مصاحبه کرده.

افتتاح مغازه در نیاوران
همزمان با بازی پرسپولیس و سپاهان، علی دایی در نیاوران مشغول افتتاح مغازه جدیدش بود؛ مغازه ای که نمایندگی ریبوک را در اختیار دارد. مغازه علی دایی در نیاوران سه راه یاسر است؛ جایی که روز یازدهم حسابی پر سروصدا و شلوغ بود. دایی در روز شکست پرسپولیس درگیر افتتاح مغازه اش بود و حتی بازی قرمزها را هم ندید. ماجرای سکوت به خاطر پرسپولیس از همانجا کلیدخورد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

یکی از کسانی که در محل افتتاح مغازه حضور داشته تعریف می کند: «مردم دور و برش را گرفته بودند و مدام در مورد شرایط پرسپولیس می پرسیدند. می گفتند چرا اذیتت کردند و چرا اینطور برکنار شدی و … اما دایی هیچ چیزی نمی گفت. کلا تعجب کردم که چرا به مردم جواب نمی دهد چون مصاحبه یک چیز است، حرف زدن با مردم یک چیز دیگر اما دایی مدام از مردم می خواست که پرسپولیس را حمایت کنند و می گفت دوست ندارد با حرف هایش پرسپولیس را به هم بریزد.»

افتتاح مغازه دایی در روز یازدهم مهر به بی خبری از او پایان داد. سرمربی سابق پرسپولیس اینطور دوباره به اخبار بازگشت؛ هر چندکه هیچ خبرنگاری را به صورت رسمی به افتتاحیه دعوت نکرده بود و عملا نیازی به تبلیغ با این شکل برای مغازه اش نمی دید.

خانه، مغازه، خانه
سرکشی به مغازه ها یکی از برنامه های هر روز شهریار برای زمان هایی است که در تهران حضور دارد. او معمولا بعدازظهرها به مغازه اش در خیابان یوسف آباد می رود و گاهی می شود او را در مغازه اش در منیریه یا حتی شهرک قدس پیدا کرد. این سبک زندگی مربوط به حداقل دو سال گذشته دایی است. سرمربی سابق پرسپولیس در روزهایی که در تهران می گذراند، حتما بعدازظهرها سراغ مغازه هایش می رود. البته با توجه به افتتاح مغازه اش در نیاوران اصلا عجیب نیست که بیشتر به آنجا سر بزند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

سالگرد پدر در اردبیل
پدر علی دایی روز ۱۴ مهر و زمانی که او برای تیم ملی در بازی های آسیایی بوسان بازی می کرد، از دنیا رفت. از همان روز به بعد علی دایی هر جایی که باشد، برای برگزاری مراسم سالگرد پدر به اردبیل می رود. او و برادرهایش مثل هر سال روز ۱۴ مهر در اردبیل بودند و مراسم سالگرد را برگزار کردند. دایی در اردبیل یک رستوران فست فود «پدر خوب» دارد که در این سفر اردبیل به آنجا هم سر زده. اینطور که گفته می شود، دایی برای مراسم دوازدهم تهران را به سوی اردبیل ترک کرده و البته روز پانزدهم هم به تهران بازگشته.

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

سلفی دایی، روناک و بهاره
روناک یوسفی با عکسی که در اینستاگرامش گذاشته، محل حضور دایی در روز پانزدهم مهر را مشخص کرده. شهریار برای بازدید از پشت صحنه سریال «آخرین سلطان» به غرب تهران رفت. آخرین سلطان سریال سعید سهیلی زاده که به ماجراهای فوتبالی مربوط است و قبل از دایی، علی پروین هم در پشت صحنه اش حاضر شده. دایی در پشت صحنه این سریال هم با امیرحسین رستمی عکس سلفی گرفته، هم با روناک یونسی و بهاره افشاری، روناک یونسی در شرح عکسش کنار دایی نوشته: «آقای گل دنیا، افتخار فوتبال ایران».

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

 

به پرسپولیس کمک می کنم
شانزدهم مهر دومین مصاحبه دایی منتشر شد، مصاحبه ای که با خبر ورزشی انجام گرفت. مصاحبه ای کوتاه در دفاع از بازیکنانش. حمید درخشان در چند روز متوالی از ضعف بازیکنان صحبت کرده و همین سبب عکس العمل دایی شد. سرمربی پرسپولیس از بازیکنانش تمام قد دفاع کرد و گفت که به همه آنها برای نتیجه گرفتن ایمان داشته اما بیشتر از این حرف نزد: «با حرف نزدنم به پرسپولیس کمک می کنم.» البته او وعده داده که در فرصت مناسب جواب این حرف ها را بدهد.

شانس، مراقب دایی
یک نفر مراقبش است. هر باری که دایی از فوتبال دور می ماند AFC یا FIFA مراسمی برگزار و از دایی تقدیر می کنند. این بار در جشن AFC از او و همایون بهزادی به عنوان اسطوره ایران تقدیر خواهد شد. این آخرین خبری است که فعلا از دایی منتشر شده. سرمربی سابق پرسپولیس این روزها فرصت بیشتری برای خانواده دارد و زمان زیادی را برای نورا صرف می کند. کنار رفتن او از پرسپولیس هر کسی را ناراحت کرده باشد، حتما خانواده اش را خوشحال کرده. آنها زمان بیشتری شهریار را در کنارشان دارند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

سرمربی پرسپولیس در دو ماه اخیر حداقل ۶ پیشنهاد را رد کرده
پیشنهادهایی از کرج تا آنکارا
تنها اسم علی دایی کافی است که مدیران فوتبال بتوانند مدت ها حضورشان روی صندلی مدیریت را بیمه کنند. آنهایی که در فوتبال حضور دارند، به خوبی می دانند که علی دایی یکی از بهترین گزینه های سرمربیگری برای لیگ برتر است. مدیر می تواند او را بالای سر تیمش بگذارد و خیالش راحت باشد که در پروسه ای دو ساله جایگاه تیمش را بهتر می کند. دایی البته مربی گران و پرهزینه ای است اما به هر حال اسم دهان پرکنی است که همه مدیران لیگ برتری دوست دارند او را در کنار خود داشته باشند.

اولین پیشنهاد به سرمربی سابق پرسپولیس از طرف یک باشگاه تهرانی داده شد. باشگاه پیکان علاقه زیادی داشت تا شهریار را روی نیمکت خود ببیند. آنها که در شروع فصل تیم قدرتمند و پرستاره ای داشتند، با مربیگری منصور ابراهیم زاده به نتیجه دلخواه نرسیده و به همین دلیل دنبال جذب دایی بودند. یکی از دوستان دایی می گوید: «در مذاکره با پیکان، دایی اصرار زیادی داشت که مدیران به مربی خودشان اعتماد کنند. البته که خودش هم نیاز به استراحت داشت.»

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

 

دایی در مصاحبه های رسمی بارها تاکید کرده که نیاز به استراحت دارد اما تیم دیگری که به سرمربی پرسپولیس پیشنهاد کار داده بود، تیم گسترش فولاد است؛ تیمی که به تازگی سرمربی اش را تغییر داده و فراز کمالوند را به تبریز آورده.

ملوان هم آخرین تیم لیگ برتری ایران بود که به دایی پیشنهاد همکاری داد؛ هر چند سرمربی گرانقیمت ایرانی زیر بار کار کردن تا پایان فصل نمی رود.

علی دایی ظاهرا در روزهایی که در شمال کشور بوده با پیشنهاد ملوان بندرانزلی مواجه شده. پیشنهاد دیگر دایی در این روزها مدیرعاملی در تیم لیگ یکی بود. یکی از تیم های متمول دسته یکی برنامه داشت از علی دایی به عنوان مدیرعامل استفاده کند که جوابی بهتر از سایرین دریافت نکرد.

سرمربی قرمزها البته دو پیشنهاد هم خارج از ایران داشته؛ اولی پیشنهادی از یک تیم آذربایجانی است. یکی از تیم های دسته اول آذربایجان پیش از شروع فصل به دایی پیشنهاد همکاری داده بود که این پیشنهاد پس از برکناری اش از پرسپولیس دوباره مطرح شد.

تیمی در لیگ برتر ترکیه هم دنبال جذب دایی بود. تیمی که در اردوی ترکیه پیشنهادی به دست دایی رسانده و از همان زمان پیشنهاد همکاری برای دایی روی میز است. تیم ترک تبار حتی برای سال بعد هم پیشنهادش را حفظ می کند و اصلا بعید نیست که دایی سال بعد روی نیمکت آن تیم ترک تبار بنشیند.

 

اخبار ورزشی – همشهری جوان

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *