پای زن جوان در مترو ولیعصر تهران قطع شد

متروی-تهران

ظهر امروز، زن میانسالی در متروی چهارراه ولیعصر تهران، به قصد خودکشی خود را در مقابل مترو پرتاب کرد.

احسان مقدم مدیرروابط عمومی متروی تهران ضمن تایید این حادثه، گفت:خانم جوانی در چهارراه ولیعصر خود را مقابل قطار مترو پرتاب کرد.

مقدم در خاتمه ضمن ابراز تاسف از این حادثه، در عین حال اظهار کرد:در حال حاضر مشکلی در خطوط مترو وجود ندارد و کار به صورت عادی دنبال می شود.

عباسی روابط عمومی اورژانس تهران درباره وضعیت جسمی و بالینی این زن که به گفته وی حدود سی ساله بود، گفت:متاسفانه این فرد شرایط جسمی مناسبی ندارد و جهت ادامه درمان های اورژانسی به بیمارستان منتقل شد.

مرد جوان 28، 29 ساله ای که از نزدیک شاهد این حادثه بود، در این باره گفت:من در فاصله چند قدمی از این زن قرار داشتم، او در حال مکالمه تلفنی بود و از صحبت هایش می توان گفت که از دادگاه خانواده بازگشته بود.

یکی دیگر از شاهدان عینی نیز اظهار کرد:پیش از اینکه این زن خودش را به روی ریل قطار پرتاب کند کیفش را به همراه یک یادداشت روی زمین گذاشت که گویا آن یادداشت را به یکی از ماموران آتش نشانی دادند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا حاکیست ماموران آتش نشانی و آمبولانس در میان انبوه جمعیت ابتدا کیسه ای زردرنگ که دو کفش کتانی سفید به چشم می خورد و به دنبال آن مصدوم را در کیسه مخصوص سیاه رنگی که بخشی از صورت خونین وی نیز دیده می شد، به آمبولانس حمل کردند.

همزمان با این حادثه ، زنی دیگر نیز به دلیل مشاهده این صحنه بیهوش و به بیمارستان منتقل شد.

حسن عباسی اظهار داشت:ساعت 11 و 50 دقیقه حادثه ای در ایستگاه متروی ولیعصر به اورژانس تهران اطلاع داده شد و بلافاصله تکنسین های اورژانس خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود:در این حادثه زن 30 ساله ای هنگام حرکت ترن مترو خود را به زیر قطار انداخت که در این حادثه یک پای او قطع شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس حال این زن را وخیم اعلام کرد و گفت:امدادگران بلافاصله زن جوان را برای درمان به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل کردند.

وی درباره علت این حادثه گفت:مسوولان مترو باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند اما شاهدان مدعی بودند زن جوان خودکشی کرده است.

پای زن جوان در مترو ولیعصر تهران قطع شد

منبع : ایسنا – مهر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *