مرگ مشکوک دو دختر جوان در استخر خصوصی!

دختر جوان

اخبار حوادث ؛ دو دختر جوان که پس از آشنایی در اینستاگرام با هم دوست شده بودند، زمانی که برای شنا به استخر یک مجتمع مسکونی خصوصی رفته بودند، جان باختند.

 

این درحالی است که متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ آنها را برق گرفتگی اعلام کردند. اما به‌دلیل اینکه کارشناس‌های آتش‌نشانی آثار برق گرفتگی را تأیید نکردند تحقیقات برای رفع ابهام و کشف علت اصلی مرگ دو دختر جوان با دستور دادیار جنایی وارد مرحله تازه‌ای شد.

المیرا زمانی که به درخواست دختر جوانی به نام فتانه  برای دوستی در شبکه اینستاگرام پاسخ مثبت می‌داد، نمی‌دانست که سرنوشت هر دو نفرشان به هم گره خورده است و مرگ آنها در یک روز و یک ساعت رقم خواهد خورد. ارتباط  مجازی آنها روز به روز شدت می‌گرفت تا اینکه دو دختر جوان برای دیدار یکدیگر قرار ملاقات حضوری گذاشتند.

مدتی از این دوستی گذشته بود که فتانه پسر جوانی به نام اردلان را برای ازدواج به المیرا معرفی کرد. مدتی از آشنایی دختر و پسر جوان گذشته بود که اردلان از المیرا خواستگاری کرد و او هم خیلی زود جواب مثبت داد. مدتی بعد دو دختر به خانه اردلان رفته بودند که به پیشنهاد المیرا آنها برای شنا به استخر مجتمع محل زندگی اردلان رفتند. همان موقع نیز پسرجوان برای انجام کارهایش از خانه رفت. ساعت ۷:۳۰ بعدازظهر همان روز و طبق قرار قبلی، خواهر فتانه به‌ دنبالش رفت تا با هم به خانه بروند. او زمانی که مقابل خانه اردلان رسید چندین بار با خواهرش تماس گرفت و چون او پاسخگو نبود به اردلان زنگ زد. پسر جوان هم خیلی سریع خودش را به مجتمع رساند. از آنجا که آخرین بار دو دختر جوان قصد رفتن به استخر را داشتند، اردلان و خواهر فتانه خود را به محوطه استخر رسانده و با اجساد بی‌جان دو دختر روی آب روبه‌رو شدند.

بلافاصله پیکرهای بی‌جان دو دختر نگونبخت از آب بیرون کشیده شد و موضوع به اورژانس اعلام شد. اما المیرا و فتانه ساعاتی قبل جان باخته بودند. به دنبال این حادثه موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مرگ دو دختر جوان بر اثر حادثه بوده است و به نظر می‌رسید که آنها دچار برق گرفتگی شده‌اند. سپس اجساد برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد و متخصصان پس از بررسی‌های لازم، علت اصلی مرگ را برق گرفتگی تشخیص دادند.

ازسوی دیگر کارشناس‌های آتش‌نشانی برای شناسایی مقصران حادثه به محل حادثه رفتند. اما آنها اعلام کردند هیچ‌گونه آثار برق گرفتگی یا ایجاد حریق در محل حادثه ندیده‌اند.به همین خاطر تعیین دقیق علت مرگ را به تحقیقات قضایی، پلیسی و اعلام نظریه پزشکی قانونی موکول کردند.بنابراین باتوجه به وجود دو نظریه متفاوت در رابطه با مرگ دو دختر جوان، نسرین مرادی- دادیار شعبه پنج بازپرسی دادسرای جنایی تهران- دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص را صادر کرد.

با توجه به اظهار نظر کارشناس آتش‌نشانی و الهام در نظریه پزشکی قانونی دادیار نسرین مرادی از شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی پرونده را برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به کمیسیون پزشکی قانونی ارسال کرد.

منبع : ایران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *