آخرین آمار فوتی ها و مسموم شدگان مشروبات الکلی در کرج

مشروبات-الکلی-در-کرج

رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز آخرین آمار از تعداد جان باختگان و مسموم شدگان مصرف مشروبات الکلی تقلبی در کرج را اعلام کرد.

کشف محموله مشروبات الکلی در کرج

رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز در تشریح جزئیات این خبر گفت:یک نفر به تعداد فوتی های ناشی از مصرف مشروبات الکلی در کرج اضافه شد و تعداد جان باختگان به چهار نفر رسید. مشروبات الکلی

مشروبات الکلی

مهرداد بابایی اظهار کرد:از چهار روز گذشته تاکنون شاهد مراجعه افرادی به بیمارستان های کرج بودیم که بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی مسموم شده بودند.

وی ادامه داد:در ابتدا 25 نفر برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان رجایی کرج منتقل شدند ولی از دیشب تا کنون تعداد آنها افزایش یافته و به 45 نفر رسیده است.

مشروبات الکلی

بابایی افزود:تا شب گذشته تعداد فوتی های این حادثه سه نفر بود ولی متأسفانه یکی دیگر از این مسموم شدگان به دلیل وخامت حال امروز جان خود را از دست داد و با این احتساب تعداد فوتی ها به چهار نفر رسید.

وی گفت:در حال حاضر 41 نفر از این مسموم شدگان در بیمارستان بستری هستند و برخی به دلیل بالا بودن میزان مسمومیت دیالیز می شوند. امید است اقدامات درمانی برای بهبود حال این مسموم شدگان موثر واقع شود و به تعداد فوتی ها اضافه نشود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *