معجزه چای سبز برای خانم ها

معجزه چای سبز برای خانم ها

معجزه چای سبز برای خانم ها
مصرف منظم و مداوم چای سبز با کاهش خطر ابتلا به سرطان های گوارشی در خانم ها همراه است.

 

تحقیقات انجام شده در مرکز سرطان امریکا نشان می دهند در زنانی که چای سبز می نوشند، خطر ابتلا به برخی سرطان های دستگاه گوارش به ویژه سرطان مری، معده و کولورکتوم (بخش انتهایی روده بزرگ) کمتر است. نتایج این مطالعه در نشریه امریکایی تغذیه بالینی به چاپ رسیده است.

برای انجام این تحقیق در حدود 75000 زن چینی میانسال و سالمند انتخاب شدند. در ابتدای مطالعه مصرف چای، نوع چای مصرفی و میزان آن در این گروه مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که مصرف منظم و مداوم چای سبز (حداقل 3 بار در هفته، به مدت بیش از 6 ماه) با 17 درصد کاهش خطر ابتلا به سرطان های گوارشی همراه است. با مصرف مقادیر بالاتر چای سبز، درصد کاهش خطر این نوع سرطان ها باز هم بیشتر بود. به خصوص در کسانی که 2 تا 3 فنجان چای سبز در روز (حداقل 150 گرم چای در ماه) می نوشیدند، خطر سرطان های گوارشی 21 درصد کمتر گزارش شد و در زنانی که به مدت 20 سال به طور مداوم از چای سبز استفاده کرده بودند، خطر این نوع سرطان ها 27 درصد کمتر از سایرین بود.

چای سبز حاوی ترکیبات شیمیایی طبیعی موسوم به پلی فنل ها از جمله کاتچین می باشد. کاتچین ها خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و با مهار آسیب DNA و توقف رشد تومور، از سرطان پیشگیری می کنند.

تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی:
خواص چای سبز
خواص درمانی چای سبز
در روز چه قدر چای سبز مصرف کنیم

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *