ممنوع الکاری “سحر قریشی” بخاطر همسر سابقش!؟

%d8%b3%d8%ad%d8%b1-%d9%82%d8%b1%db%8c%d8%b4%db%8c

ممنوع الکاری سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها ممنوع الکار است و از آنجا که کارهای قبلی او از تلویزیون پخش میشود نمی تواند ممنوع التصویر باشد.

ممنوع التصویری سحر قریشی

درباره عدم ممنوع التصویری قریشی می توان به بازپخش سریال «دلنوازان» اشاره کرد و البته پخش چهره و مصاحبه این بازیگر با واحد مرکزی خبر در پشت صحنه «رسوایی 2» که سال پیش روی آنتن رفت. ضمن این که چند تله فیلم هم از او روی آنتن رفته، البته این تله فیلم ها هیچ کدام محصول تلویزیون نبوده و در شبکه نمایش خانگی تولید شده و بعدها به تلویزیون فروخته شده اند. او در دوره ای ممنوع التصویر هم بود و برای همین سال 93 تصاویر این بازیگر از تیزر فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» حذف شد.

سحر قریشی

سحر قریشی در رسوایی 2

نمونه های ممنوع الکاری سحر قریشی

10 روز پیش نام قریشی میان بازیگران سریال جدید سیروس مقدم «علی البدل» دیده شد؛ اما روز گذشته الهام غفوری تهیه کننده سریال، گفته:«سحر قریشی در این سریال حضور ندارد و ما هنوز درگیر مذاکرات هستیم و با صحبت هایی که با محسن تنابنده داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که تغییراتی در گروه بازیگران داشته باشیم.»

پیش از این هم سیروس مقدم در سریال «بچه های نسبتا بد» قصد داشت از قریشی دعوت به همکاری کند. آن زمان هم اسم این بازیگر در فهرست بازیگران به ثبت رسید؛ اما چند روز مانده به شروع تصویربرداری، با ممانعت تلویزیون روبرو شد و تصمیم گرفت آیدا فقیه زاده را برای این نقش انتخاب کند. سال پیش حسین سهیلی زاده هم قصد داشت سریال «پریا» را با بازی قریشی تولید کند؛ اما این همکاری شکل نگرفت.

سحر قریشی

سحر قریشی و همسر سابقش

علت ممنوع الکاری سحر قریشی

به طور مشخص اعلام نشده چرا سحر قریشی اجازه همکاری با تلویزیون را ندارد؛ اما تحلیلی هست که این اتفاق را با ماجرای زندگی شخصی و جدایی از همسر قبلی اش ربط می دهد.

سابقه همکاری سحر قریشی با تلویزیون

اگر چند اپیزود «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را فاکتور بگیریم، تنها همکاری جدی قریشی با تلویزیون،ف سریال «دلنوازان» است که باعث شد نامش بر سر زبان ها بیفتد.

سحر قریشی ، علت ممنوع الکاری سحر قریشی

منبع : رکنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *