منتشر شدن تصاویر نامتعارف زنان توسط آرایشگاه زنانه ای در جیرفت

منتشر شدن تصاویر نامتعارف زنان توسط آرایشگاه زنانه ای در جیرفت

یک آرایشگاه زنانه به اتهام دخالت در امر پزشکی و انتشار تصاویر نامتعارف در جیرفت پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از پلمب یک آرایشگاه زنانه به اتهام دخالت در امر پزشکی و انتشار تصاویر نامتعارف خبر داد و گفت: مالک آرایشگاه به همراه دو متهم دیگر بازداشت شده اند.

حسین سلامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اعلام گزارش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و پلیس اماکن شهرستان جیرفت مبنی بر انجام خدمات غیرمجاز پزشکی در برخی از واحد های صنفی آرایشگاه زنانه در سطح شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی اعلام کرد: در این رابطه پس از بازدید پلیس اماکن به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی از یک آرایشگاه زنانه، مقادیری لوازم و تجهیزات پزشکی از این واحد صنفی کشف شد.

سلامی عنوان کرد: با دستور دادستانی این آرایشگاه پلمب شده است و سه متهم در این رابطه که شامل مالک آرایشگاه و دو نفر از دستیاران وی هستند به اتهام دخالت در امور پزشکی، اقدام علیه بهداشت عمومی و انتشار تصاویر غیر متعارف تحت پیگرد قضائی قرار گرفته اند و بازداشت شده اند.

دادستان جیرفت با بیان اینکه آرایشگاه‌ها فقط باید در حوزه آرایشی و براساس قوانین موجود در جواز کار آرایشگاه‌ها که در حوزه فعالیت‌شان تعریف شده است؛ به بانوان خدمات ارائه کنند، گفت: دخالت مستقیم و غیرمستقیم آرایشگران زنانه در امور پزشکی و انجام عمل های زیبایی سلامت جامعه را به خطر می اندازد.

وی در پایان با هشدار به اینکه سلامت جامعه مورد تاکید است، گفت: شهروندان باید در رابطه با حفظ سلامت خود بیش از همه توجه داشته باشند و گرفتار افراد سود جو نشوند

اخبار حوادث , تصاویر , انتشار , جیرفت , غیر اخلاقی , آرایشگاه زنانه , حوادث جیرفت , اخبار کرمان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *