مهدی پاکدل در کنار نرگس مست +عکس

مهدی پاکدل در کنار نرگس مست +عکس

عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی جلال الدین دری با اشاره به زمان آغاز فیلمبرداری این اثر گفت: «نرگس مست» از روز چهارشنبه ۱۰ شهریورماه کلید می خورد و تاکنون حضور عواملی همچون دستیار اول و مدیر برنامه ریزی سعید نقد زاده، عکاس امیرکوروش اعرابی، منشی صحنه آنیتا فیروز بخت، طراح گریم بابک شعایی، مدیر فیلمبرداری رضا شیخی، مدیر تصویربرداری محمد شاه وردی، طراح صحنه و لباس لیلا نقدزاده قطعی شده است.
وی درباره بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند نیز خبر داد: سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل و میترا حجار تاکنون حضورشان قطعی شده است.
این تهیه‌کننده افزود: فیلمبرداری این اثر در ۴۵ جلسه و بیشتر در تهران انجام خواهد شد. درباره قصه «نرگس مست» هم باید بگویم این فیلم در ستایش موسیقی سنتی ایران و ادای دینی به آن است. «نرگس مست» روایت کننده داستان یکی از قدیمی ترین سازندگان تار، سه تار و ابزار آلات موسیقی است که در زندگی امروزی خود برخی از شخصیت های اسطوره ای این عرصه را در ذهن خود مجسم می کند. ما در طول فیلمبرداری این اثر از مشاوره های یکی از موسیقیدانان خوب کشور هم استفاده خواهیم کرد.
اسفندیاری با اشاره به سابقه جلال الدین دری کارگردان این اثر در عرصه فیلمسازی عنوان کرد: جلال الدین دری پیش از این سریالی با عنوان «کپی برابر اصل» را ساخته بود که رسانه ها آنچنان که باید توجهی به آن نکردند البته او یک فیلم هم در خارج از کشور ساخته است و سابقه فیلمنامه نویسی هم دارد. مجموع این توانایی ها باعث شد که ما با یکدیگر به همکاری بپردازیم.
وی در پایان گفت: تدوین این فیلم به صورت همزمان انجام خواهد شد و تلاش می کنیم آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *