مچ بند هوشمند مدل M2

Double Six M2 Smart Band (1)

مچ بند هوشمند مدل M2 ساعتی بینظیر با قیمتی واقعا عالی

قابل استفاده بر روی تمامی گوشی های آندرویدی و آیفون

هشدار تماس و پیام های دریافتی

شیک و کاملا مخصوص نسل جوان و قشر شیک پوش

مچ بند هوشمند مدل M2 ساعتی زیبا با صفحه نمایشی بیضی شکل و ابعاد  ۰٫۴۲ اینچی و بدنه سبک و بند سیلیکونی نرم و باکیفیت و قابل مچ شدن با هر سایز مچی می باشد. ساعت هوشمند ام ۲ تمامی نوتیفیکشن های تماس و پیامک  ها بصورت ویبره را از اعلام می کند ولی امکان پاسخدهی و رد تماس از طریق این مچ بند وجود ندارد. به طور اتوماتیک ضربان قلب اندازه گیری شده و در زمانی که ضربان قلب بیشتر یا کمتر از میزان نرمال باشد ، آلارم می‌دهد و در هر لحظه امکان نمایش تعداد ضربان قلب وجود دارد همچنین از طریق ساعت پایش کیفیت خواب یعنی زمان خواب سبک و عمیق و زمان بیدار شدن به طور اتوماتیک از طریق اپلیکشن تلفن همراه هوشمند ثبت می شود شمارش تعداد گام‌های پیموده شده و مسافت طی‌شده همچنین میزان کالری سوازنده شده توسط G سنسور ثبت شده و در حافظه اپلیکشن باقی مانده تا علاوه بر تجزیه تحلیل روزانه ، برآورد یک هفته ای از ورزش و فیتنس خود نیز داشته باشیم.
افزایش سطح سلامتی مخصوصا کارمندان و در پی آن کاهش هزینه‌های درمانی و افزایش کیفیت زندگی با امکان هشدار وضعیت سکون برقرار می شود. از های دیگرقابلیت‌های ساعت میتوان ساعت / کورنومتر / الارم / ویبره / دارای دکمه‌ی لمسی روی صفحه‌نمایش را نام برد. باتری ۸۰ میلی آمپری ساعت با هر بار شارژ دوام بالایی دارد و این یک نکته مثبت در دستنبد های سلامتی است. این دستبند قابلیت اندازه گیری فشار خون را نیز داراست.

 

ویژگی های ساعت هوشمند مدل M2:
– قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون
– کارایی در دمای پایین حتی زمان کوهنوردی
– دارای دکمه‌ی لمسی روی صفحه‌نمایش
– اندازه گیری فشار خون
– مجهزبه آنتی لاست
– پایش ضربان قلب
– مجهز به گام شمار
– جنس بدنه: سیلیکون
– شمارشگر ضربان قلب، شتاب‌سنج، ارتفاع‌سنج
– اندازه صفحه نمایش: ۰٫۴۲ اینچ

ساعت هوشمند مدل M2

 

 

خرید ساعت مچی

خرید ساعت هوشمند

ساعت هوشمند مدل M2

مچ بند هوشمند دابل سیکس مدل M2

قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون

هشدار تماس و پیام های دریافتی

شیک و کاملا به روز

M2 Mi Band

ساعت و دستبند هوشمند ام ۲ یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین محصولات دنیای اینترنته که قادر است به عنوان یک همراه همیشگی اطلاعات زیادی مانند ضربان قلب، تعداد گامها و مسافت طی شده را به شما نشان دهد.

دستبند سلامتی ام ۲ نسبت به نسخه ی قبلی محصول تغییرات مناسبی یافته است. ظاهر نمادین دستگاه تغییر چندانی نداشته و تنها یک صفحه نمایش OLED 0.42 اینچی جایگزین سه لامپ LED است که در مدل قبلی وجود داشته است. دیگر تغییر قابل توجه باتری بزرگتر (۷۰ میلی آمپری)، بهبود سنسور HR، سنسور ردیابی حرکت بهتر، و افزایش قدرت اتصال بلوتوث است. طراحی بند نیز مقداری تغییر کرده است. علاوه بر این، ظرفیت باتری به مقدار ۵۵ درصد افزایش یافته، در حدی که این دستبند با هر بار شارژ، ۲۰ روز روشن خواهد ماند.
بند این دستبند از جنس سیلیکونی است و به شکل اورجینال در رنگ مشکی عرضه می‌شود. البته رنگ‌های دیگر بند را می‌توان به شکل مجزا تهیه کرد.  امکان تنظیم سایز بند را هم برای این دستبند در نظر گرفته است تا بتوانید آن را به اندازه دلخواه تنظیم کنید.

دست بند هوشمند مدل M2 می تواند اطلاعات زیادی مانند ضربان قلب، زمان، مسافت طی شده، تعداد گامها، کالری مصرف شده و درصد باتری باقی مانده را به شما نشان دهد. علاوه بر این، می بند ۲ از تماسهای صوتی، پیغامهای متنی، زنگهای هشدار و یادآوریهای مختلف پشتیبانی می کند و همه ی آنها روی صفحه نمایش این گجت قابل مشاهده هستند. پارامترهای انتخابی جهت نمایش روی صفحه نمایش از طریق اپلیکیشن دستبند قابل انتخاب است.
از دیگر تغییرات اعمال شده در نسل جدید دستبند هوشمند شیائومی، می‌توان به ارتقای سیستم گام‌شمار اشاره کرد که با الگوریتمی حرفه‌ای‌تر می تواند حالت کاربر را تشخیص داده و بفهمد که کاربر در حال قدم زدن است یا ساکن نشسته است. این موضوع یکی از دلایلی است که سبب شده دقت این دستبند از نسل‌های قبلی بیشتر باشد.

دستبند سلامتی می بند ۲ از دو بخش سنسور اصلی و بند تشکیل شده است. سنسور به راحتی در درون بند قرار می گیرد و نگرانی برای بیرون آمدن در هنگام استفاده ایجاد نمی کند. همچنین می توان آن را جهت شارژ یا تعویض بند دوباره بیرون آورد. برای شارژ کردن دستگاه کافی است سنسور را از بند جدا کرده، آن را در شارژر مخصوص قرار دهید.
این دستبند دارای استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP67 بوده و لازم نیست در این مورد هیچ گونه نگرانی داشته باشید، اگر احساس کردید دستبند شما تمیز نیست به راحتی آن را زیر شیر آب بشویید. البته باید توجه کنید که امکان شنا با این دستبند وجود ندارد.

ساعت هوشمند مدل M2

ساعت سیم کارت خور ارزان قیمت,ساعت هوشمند ,m9ساعت هوشمند ,e-topساعت هوشمند اندروید کامل,ساعت هوشمند مدل ,m9قیمت مچ بند هوشمند دابل سیکس مدل ,m2دستبند هوشمند ,double six m2ساعت هوشمند سیم کارت خور,

 

اندازه و ابعاد این ساعت هوشمند خاص ۱۰×۱۸×۲۳۵ میلی‌متر هست که مناسب برای زندگی روزمره و ورزش کردنه …  فرم صفحه این ساعت بیضی شکل با بند سیلیکونی. صفحه نمایش به صورت لمسی کار میکنه. نوع صفحه نمایش OLED و اندازه صفحه نمایش ۰٫۴۲اینچ هستش. این ساعت قابلیت اتصال به بلوتوث و داره و از سیستم عامل اندروید ۴٫۳ به بالا, سیستم عامل iOS 8.0 به بالا پشتیبانی میکنه. در برابر آب و گردوغبار مقاومه. قابلیت اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی برروی صفحه نمایش اون وجود داره . نوع باتری اون لیتیوم پلیمری با ظرفیت باتری ۸۰میلی‌آمپره و دارای دکمه‌ی لمسی روی صفحه‌نمایشه و با چرخوندن مچ خودتون میتونید صفحه ساعتو روشن کنید.

ساعت هوشمند مدل M2

نقاط قوت

  • مجهز به گام شمار
  • پایش ضربان قلب
  • دارای دکمه‌ی لمسی روی صفحه‌نمایش
  • کارایی در دمای پایین حتی زمان کوهنوردی
  • مجهزبه آنتی لاست
  • اندازه گیری فشار خون

قیمت: 85,000 تومان

100,000 تومان گران نخرید

http://lordia.org/buy.jpg

کلمات کلیدی :  خرید آنلاین مچ بند هوشمند , خرید ارزان مچ بند هوشمند , خرید اینترنتی ساعت هوشمند , خرید پستی ساعت هوشمند , خرید ساعت هوشمند , خرید ساعت هوشمند پرداخت در محل , ارزان ترین قیمت ساعت هوشمند , فروش آنلاین مچ بند هوشمند , فروش ارزان ساعت هوشمند , فروش اینترنتی مچ بند هوشمند , فروش پستی ساعت هوشمند , ساعت هوشمند , ساعت هوشمند

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *