ناراحتی های پوستی بعد از اصلاح صورت در آقایان

ناراحتی های پوستی,اصلاح صورت, تراشیدن ریش

مطمئنا بسیاری از شما  ناراحتی های پوستی بعد از تراشیدن ریش مواجه هستید. راهنمایی های زیر ا بخوانید و این توصیه هارا انجام دهید تا از دست این ناراحتی ها به آرامش برسید. متخصصان پوست در این رابطه میگویند بسیاری از آقایان در این مورد احتیاجی به معالجه و پزشک ندارند چون بیماری پوستی نیست چون بعد از چند روز بدون اینکه معالجه شوند از بین می روند.

خارج شدن مجرای ساقه مو موجب التهاب و مسدود شدن مجرا و ایجاد فولیکول و به بروز جوش منجر می‌شود.

این نوع جوش در افرادی که برای دفعات اول از یک روش موزدایی استفاده می‌کنند برای مدت کوتاهی به وجود می‌آید که با تکرار آن در زمان‌های مختلف کاهش پیدا می‌کند.

اکثریت افرادی که با اصلاح موهای زاید جوش می‌زنند پس از مدتی این جوش‌ها از بین می‌رود ولی اگر برای مدت طولانی باقی بماند بهتر است که از دو یا سه روش دیگر اصلاح نیز استفاده و تاثیرات آن را با یکدیگر مقایسه کنند.افرادی که با وجود این ملاحظات همچنان در مقابل اصلاح صورت حساس هستند باید درمان جدی را تحت نظر پزشک متخصص برای از بین بردن جوش‌های پوست خود آغاز کنند.اگر جوش‌های پوستی خفیف باشد با مصرف داروهای موضعی درمان می‌شود اما اگر جوش‌ها شدید باشد باید علاوه بر داروهای موضعی از داروهای خوراکی نیز استفاده کنند.
منبع: آرایشیک

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *