نازنین قبل و بعد از دربند+عکس

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر جوان کشورمان که در سن کم با فیلم موفق دربند پا به سینما گذاشت و چهره شد از دغدغه های زندگیش گفت.

خودش معتقد است که گزیده کار تر شده و این روز ها کمی از کار فاصله گرفته تا بهتر تصمیم بگیرد. او با چهره ای معصوم به سینما آمد و دوست ندارد تنها در همین قالب باقی بماند.

 

نازنین بیاتی
چرا مخاطبان بیشتر شما را با فیلم دربند به خاطر می آورند؟
البته غیر از دربند مردم من را با فرشته ها با هم می آیند هم خوب می شناسند.شاید چون از تلویزیون هم پخش شد.بعد از فیلم دربند توقع همه از کارهای من بالاتر رفت. به همین دلیل گزیده تر کار کردم.
بعد از رخ دیوانه پیشنهاداتی هم داشتید؟
بله 18 فیلمنامه به من پیشنهاد داده شد که من نپذیرفتم. بیشتر کارهای پیشنهادی من برای تئاتر بود اما من قبول نکردم. من معتقدم آدم باید عاشق تئاتر باشد تا بتواند در نقشش آنقدر غرق شود که یک ماه هر روز آنت نقش را بازی کند. برای انتخاب کار تئاتری وسواس خیلی زیادی دارم.یک وسواس همراه با اشتیاق.
آیا شما برای ورود به سینما پارتی داشته اید؟
خیر .اصلا. هیچ پارتی برایم وجود نداشت.مردم مرا باور کردند و به بازی ام در فیلم دربند ایمان آوردند.بازیگری فقط کلاس رفتن نیست. بازیگری یعنی با نقش زندگی کردن.
نازنین بیاتی قبل و بعد از دربند چگونه بود؟
من با نازنین که قبل از دربند بودم خیلی فرق کردم.بعد از دربند من تبدبل به هنرمند و بازیگری شدم که جامعه مرا می شناخت و من قطعا باید متفاوت تر از قبل رفتار می کردم.
بیزنس دیگری غیر از بازیگری دارید؟
بله کار دیگری هم انجام می دهم.
تفریحاتتان چیست؟
من کاری را که دوست دارم انجام می دهم.دوست دارم نقاشی کنم. و مواقع بیکاری این کار را انجام می دهم. همچنین دوست دارم به عنوان یک طراح لباس دوست دارم یک جایی را بگیرم و با یک گروه جوان و خلاق شروع به کار کنم. تئاتر دیدن و سینما رفتن و نقاشی کردن تنها کار هایی است که دوست دارم انجام دهم.
دوست دارید همینگونه با نقش های معصوم ادامه دهید؟
من به دلیل داشتن چهره ای معصوم همیشه مورد توجه کارگردانان برای ایفای این نقش ها بوده ام. اما دوست دارم نقش های دیگر را هم تجربه کنم. چندین نقش این تیپی به من پیشنهاد شد اما نپذیرفتم. حتی مدی هم دوست دارم بازی کنم و خودم را محک بزنم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *