نجات معجزه آمیز راننده پراید از تصادف با تریلی+تصاوبر

نجات معجزه آسای راننده پراید از تصادف با تریلی+تصاوبر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات معجزه آسای راننده سواری پراید پس از برخورد شدید خودرویش با یک دستگاه تریلر خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات حادثه گفت: در ساعت 18:4 دیروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در بزرگراه خلیج بعد از ابراهیم آباد اعزام کرد.
وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پراید حین حرکت در مسیر ناگهان به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر که در حاشیه اتوبان متوقف شده بود برخورد کرده و شدت حادثه به حدی بوده که کابین پراید کاملا متلاشی شده و در زیر کفی تریلر قرار گرفته بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل اقدام به برش کابین خودرو و بالا بردن کفی تریلر کرده و راننده 45 ساله پراید را در حالیکه دچار آسیب دیدگی شده بود زنده از کابین خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال خودروها به حاشیه امن در ساعت 18:41 به عملیات خود خاتمه دادند.

title=نجات

title=نجات

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *