نجفی : میترا من را کتک می زد! / مچ او و شخص امنیتی را در واتس آپ گرفتم! + فیلم ناگفته های باورنکردنی

نجفی+در+دادسرا+فیلم+

نجفی ظهر امروز دربرابر خبرنگاران ایستاد و جزییات قتل میترا استاد را بیان کرد.

محمد علی نجفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت:میترا به من و پدر و مادر مرحومم فحش می داد او حتی من را کتک می زد و کاملا من را محدود کرده بود.

وی افزود:در واتس آپ دیدم که تمام مکالمات من را شخصی ناشناس ضبط شده برای میترا می فرستاد من نمی گویم یک نهاد امنیتی این کار را کرده است شاید یک شخص که با میترا در ارتباط بود و در نهاد امنیتی کار می کرد صداهای من را شنود وضبط می کرد و در واتس آپ با شماره ای ناشناس برای او می فرستاد.

نجفی درباره اسلحه اش گفت: از سال 60 چون وزیر بودم و ترورهایی صورت می گرفت اسلحه با مجوز داشتم و هرسال تمدید می شد اما دیروز دیدم که مجوزم را از سال 94 تمدید نکرده ام چون استفاده ای هم نداشتم.

وی درباره خودکشی اش در هتل لاله گفت: بخاطر همین مشکلات بود که دست به این کار زدم.

نجفی درباره روز حادثه گفت: من و میترا درگیر بودیم او خواست برود حمام براحتی فحش می داد پرسیدم چه می کنی گفت بعد از حمام می خواهم جایی بروم پرسیدم کجا گفت به تو ربطی ندارد عصبانی شدم رفتم سمت کمد چون بتازگی جابه جا شده بودیم هنوز کلت کمری را پنهان نکرده بودم اکثرا لای لباس ها داخل چمدان می گذاشتم اما هنوز در کمد بود آن را برداشتم و به حمام رفتم هنوز به وان نرفته بود گفتم تموم می کنی یا نه که ترسید دستانش را روی شانه ام انداخت به حالت التماس بعد گلوله ها را شلیک کردم دستم را گرفت و به سمت بالا برد و بعد دیگر نفهمیدم چه شد.

نجفی درباره آشنایی اش گفت: هنوز شهردار نبودم به دفتر کارم آمد می خواست او را در کاندیداتوری شورای شهر اسلامشهر حمایت کنم از آن به بعد آشنا شدیم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *