نفرین اسکار برای زنان برنده بهترین بازیگر!! + تصاویر

کیت وینسلت
در مارس سال 2010، کیت وینسلت پایان شش سال و نیم زندگی مشترک خود با سام مندس را اعلام نمود. در سال 2011، رابطه او با برادر زاده ریچارد برانسون….
آیا برنده شدن به معنای پایان روابط یک ستاره سینمایی است؟ مطمئناً این امر در رابطه با کیت ویلتسون، هال بِری، ساندرا بولاک، و بسیاری دیگر از بازیگران برجسته زن صدق می‌کند. در ادامه، نمودار ظهور و سقوط این بازیگران را نشان می‌دهیم.دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در اسکار، بهترین موفقیت کاری برای هر بازیگر برجسته زن می‌باشد. امّا شواهد نشان می‌دهد که بردن این جایزه به خانه، به مصیبتی برای روابط آنها تبدیل می‌شود. برخی روابط پس از چند روز از مراسم اسکار به پایان می‌رسند، در حالیکه برای افراد بدشانس، این امر به تدریج رخ   می‌دهد. دانشمندان دانشگاه تورنتو اظهار داشته اند که این “نفرین” واقعا وجود دارد.
کارشناسان بر این نکته که آیا این امر بدین دلیل رخ می‌دهد که مردان نمی‌توانند با موفقیت همسر و شریک زندگی خود کنار بیایند یا آنکه استرس کاری افزایش یافته در این بازیگران، موجب ایجاد فشار بر روابط آنها می‌شود، اتفاق نظر ندارند. امّا پس از بررسی های انجام شده، مشخص شد که از 256 بازیگر زن ازدواج کرده که از تاریخ 1936، برای دریافت بهترین بازیگر زن، نامزد اسکار شده اند، 60 درصد آنها با طلاق به کار خود پایان دادند و برندگان 1.68 بار بیشتر احتمال دارد تا با طلاق روبه رو شوند و 63 درصد احتمال دارد که ازدواج کوتاه مدّت تری نسبت به دیگر نامزدان این جایزه داشته باشند.
برنده سال گذشته، ناتالی پورتمن، هنوز شاد و خوشحال با همسر خود، بنجامین میلپید، زندگی می‌کند؛ امّا برای چه مدّت؟ این احتمال برای نامزدان و برندگان آینده این جایزه چقدر است؟ سوال این است که خانم ها، آیا احساس خوش شانسی می‌کنید؟ اگر نامزد اسکار شده اید، بهتر است این مقاله را نخوانید و نفهمید که چه اتفاقی برای این برندگان اسکار رخ داده است …

1.برنده: کیت وینسلت
اسکار: او در سال 2009، جایزه بهترین بازیگر زن را برای فیلم کتاب خوان از آن خود کرد. در همان سال، او جایزه گلدن گلوب را برای بهترین بازیگر زن در فیلم جاده انقلابی، به کارگردانی سام مندس، با خود به خانه برد. او در سخنان خود پس از دریافت جایزه این طور گفت: “از همسر فوق العاده خود و دو فرزند زیبایم تشکر می‌کنم، که به من اجازه دادند تا آنچه را که دوست دارم انجام دهم و مرا به همین صورتی که هستم دوست دارند”.

کیت وینسلت

از اسکار تا جدایی: یک سال
نفرین: در مارس سال 2010، کیت وینسلت پایان شش سال و نیم زندگی مشترک خود با سام مندس را اعلام نمود. در سال 2011، رابطه او با برادر زاده ریچارد برانسون، یعنی ند راکن رول، آغاز شد.

2. برنده: هال بری
اسکار: او در سال 2002، جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم Monster’s Ball  از آن خود کرد و تبدیل به اولین بازیگر زن آفریقایی- آمریکایی شد که توانست این جایزه را با خود به خانه ببرد. او در سخنان خود پس از دریافت جایزه، این طور از همسرش، اریک بِنت، تشکر کرد: “همسرم، که شادی زندگی من است”.  

هال بری

از اسکار تا جدایی: هفت ماه
نفرین: او در سال 2001 با خواننده آر اند بی (R&B)، اریک بِنت، ازدواج کرده و دختری به نام ایندیا را به فرزندخواندگی قبول کرده بود. آنها در سال 2002 از هم جدا شده بودند، امّا سرانجام در سال 2003 ، در میان شایعاتی که از خیانت اریک وجود داشت، به طور رسمی‌ و قانونی یکدیگر را ترک کردند. هال بری، در اکتبر سال 2003، در سخنانی اظهار داشت: “اریک و من، مدّتی بود که از مشکلات زناشویی رنج می‌بردیم؛ و تلاش کردیم تا آنها را با کمک یکدیگر حل کنیم”. 

3.برنده: ریس ویترسپون  
اسکار: او در سال 2006، جایزه بهترین بازیگر زن را برای اجرای تحسین برانگیزش در فیلم راه رفتن روی خط از آن خود کرد. در سخنرانی پس از دریافت جایزه، او از همسر فوق العاده اش، رایان فیلیپ، تشکر نمود.

ریس ویترسپون

از اسکار تا جدایی: هفت ماه
نفرین: در اواخر همان سال، ریس ویترسپون از جدایی خود خبر داد. این شایعه نیز وجود داشت که رایان با برقراری رابطه با، ابی کورنیش، بازیگر هم بازی اش در فیلم Stop Loss ، به ریس خیانت کرده است.

4. برنده: ساندرا بولاک  
اسکار: او در سال 2010، جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم نقطه کور از آن خود کرد و در سخنان خود پس از دریافت جایزه به همسر خود جسی جیمز، این طور ادای احترام کرد: “من تو را بسیار دوست دارم و همیشه تو را می‌خواهم”.

ساندرا بولاک

از اسکار تا جدایی: یک هفته
نفرین: ساندرا بولاک، با مجری گاراژ هیولاها، جسی جیمز، در سال 2005 ازدواج کرد. امّا تنها چند روز پس از بردن جایزه اسکار، مشخص شد که او با میشل مک گی رابطه داشته است. او تلاش کرد تا رابطه خود را با ساندرا از نو بسازد، امّا طلاق این دو در آوریل سال 2010 به ثبت رسید. بعدها مشخص شد که این زوج، نوزاد پسری به نام لوئیس را در ژانویه 2010 به فرزندخواندگی قبول کرده بودند. ساندرا تصمیم گرفت تا این کودک را خود به تنهایی بزرگ کرده و تربیت نماید.

5.برنده: گوئینت پالترو
اسکار: او در سال 1999، جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم شکسپیر عاشق از آن خود کرد. آیا سخنرانی او را پس از دریافت جایزه که با اشک و ناله همراه بود به یاد می‌آورید؟

گوئینت پالترو

از اسکار تا جدایی: دو ماه
نفرین: رابطه پر فراز و نشیب  او با بن افلک در سال 1997 آغاز شد. آنها مدّت کوتاهی پس از برگزاری اسکار از یکدیگر جدا شدند، امّا در مجموعه Bounce, بار دیگر با هم آشتی کردند تا با آرامش و خوشی در سال 2000 یکدیگر را ترک کنند.

6. برنده: جولیا رابرتز  
اسکار: او در سال 2001، برای بازی در فیلم ارین بروکوویچ، جایزه اسکار را از آن خود کرد. از مدّتی پیش آشکار شده بود که رابطه او با شریک زندگی اش، بنجامین برات، با مشکل مواجه شده است. این امر در سخنرانی او پس از دریافت جایزه اسکار مشخص بود.

جولیا رابرتز

از اسکار تا جدایی: سه ماه
نفرین: جولیا رابرتز از سال 1998 با بنجامین برات، بازیگر قانون و نظم، رابطه خود را آغاز کرد. پس از چهار سال زندگی مشترک، آنها تصمیم به جدایی گرفتند و در ژوئن سال 2001، جدایی خود را رسما اعلام نمودند.

7.برنده: هلن هانت  
اسکار: او در سال 1998، جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم As Good As It Gets از آن خود کرد.

هلن هانت

از اسکار تا جدایی: دو سال
نفرین: در سال 1998، هلن هانت تبدیل به دومین بازیگر زنی شد که پس از لیزا مینلی، در یک سال و به طور همزمان جوایز گلدن گلوب، اسکار و امی‌ را از آن خود کرد. با چنین موفقیّت و شانسی او به نفرین اسکار لبخند می‌زد و پس از پنج سال نامزدی با هانک آزاریا، با او ازدواج کرد. امّا این ازدواج پس از یکسال با طلاق به پایان رسید.

8.  برنده: هیلاری سوانک
اسکار: هیلاری سوانک دومین اسکار خود برای بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم عزیز میلیون دلاری، در سال 2005 از آن خود کرد. او در سخنان خود پس از دریافت جایزه، خطاب به همسرش چاد لویی این طور گفت: “تو همه کَس من هستی”. 

هیلاری سوانک

از اسکار تا جدایی: یازده ماه
نفرین: در ژانویه سال 2006، هیلاری سوانک از پس از هشت سال از همسرش جدا شد و اعتیاد شوهرش را علّت این جدایی، اعلام کرد.

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *