نقشه شوم دو دختر دبیرستانی برای راننده جوان پژو 206

نقشه شوم 2 دختر دبیرستانی برای راننده جوان پژو ۲۰۶

سرقت خودرو توسط دو دختر دبیرستانی

دو دختر دبیرستانی ساعاتی از شب به بهانه رفتن به منطقه ای از شهر سوار خودروی پسر جوانی شدند تا نقشه شوم خود را عملی سازند.

نقشه شوم ۲ دختر دبیرستانی برای پسر جوان

دختران نوجوان که به بهانه مسافر سوار خودروی پسر جوان شده بودند اقدام به سرقت خودرو کردند. این ۲ دختر دانش آموز که ۱۵ و ۱۷ سال دارند با سوار شدن به خودروی پسر جوانی دست به این سرقت زدند.

چندی پیش پسر جوانی هراسان نزد پلیس رفت و به ماموران گفت:خودروی پژو ۲۰۶ سفیدرنگم از سوی ۲ دختر جوان دزدیده شده و می خواهم دستگیر شوند.

این پسر در ادامه افزود:ساعت ۸ شب بود که در غرب تهران ۲ دختر دبیرستانی و جوان که قصد داشتند به پونک بروند سوار ماشینم شدند. بعد از لحظاتی در مسیر آنها شروع به صحبت کردند و یکی از دخترها خواست تا جلوی سوپرمارکتی بایستم و برایشان بستنی بخرم. وقتی در گوشهای از خیابان توقف کردم و از خودرو پیاده شده و به سمت سوپرمارکت رفتم، در یک لحظه دختری که در صندلی عقب بود پشت فرمان نشست و پا به فرار گذاشتند.

 

سرقت خودرو توسط 2 دختر دبیرستانی

 

چند روزی از ماجرای سرقت نگذشته بود که صاحب پژو ۲۰۶ پیش کارآگاهان رفت و ادعا کرد یک ناشناس در تماس تلفنی از وی خواسته در ازای پرداخت پول خودرویش را تحویل بگیرد.

پلیس وقتی پی به ماجرای این اخاذی برد با آموزشهای ویژه به پسر جوان از وی خواست با مرد ناشناس قرار ملاقات بگذارد و با پذیرفتن پرداخت پول وی را به کمینگاه پلیس بکشاند.

مرد ناشناس زمانی که با خودروی پژو ۲۰۶ سفیدرنگ در محل قرار ملاقات حاضر شد فکر نمی کرد در محاصره پلیس باشد و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

«حسین» که چاره ای جز اعتراف نداشت برای ردیابی ۲ جوان به ماموران گفت:۲ دختر نوجوان با دختری به نام «سونیا» دوستی دارند و من آنها را ندیده و خودرو را از سونیا گرفته ام.

ماموران در بازجویی از سونیا توانستند مخفیگاه یکی از دختران را شناسایی کنند.

«سیما» که در خانه اش در حال استراحت بود و فکر نمی کرد از سوی پلیس شناسایی شود وقتی ماموران را جلوی در خانه شان دید همدست خود را که «نسرین» نام دارد معرفی کرد و پلیس در عملیاتی جداگانه دختر ۱۷ ساله را دستگیر کرد.

سیما زمانی که در برابر بازپرس پرونده ایستاد در اعترافاتش ادعا کرد : من و نسرین هیچگونه سرقتی انجام ندادیم و آن شب در کنار خیابان منتظر تاکسی بودیم که پسر جوان با پژو ۲۰۶ سفید رنگ جلوی پایمان توقف کرد و گفت با ما هم مسیر است و خواست سوار خودرویش شویم، بعد از اینکه سوار خودرو شدیم پسر جوان با ما طرح دوستی ریخت و زمانی که «علی» شنید من رانندگی بلد هستم خواست پشت فرمان بنشینم و وی را جلوی یک آژانس پیاده کنم و برای فردای آن روز قرار ملاقاتی گذاشتیم که خودرو را به وی بازگردانم.

دختر جوان در ادامه گفت : بعد از پیاده شدن علی به سمت خانه نسرین رفتیم و وی به خانه رفت و قرار شد فردا به دنبالش بروم تا سر قرار ملاقات برویم. بعد از آن به سمت خانه حرکت کردم، وقتی وارد شهرک شدم ۳ پسر جوان که آنها را می شناسم جلوی راهم را گرفتند و به زور سوار خودرو شده و مرا پیاده کرده و پا به فرار گذاشتند با ادعای این دختر نسرین در جایگاه قرار گرفت و با تایید ادعاهای سیما گفت:بعد از اینکه از خودرو پیاده شدم در خانه بودم که سیما با من تماس گرفت و ماجرای سرقت خودروی امانتی را از سوی ۳ پسر جوان که بچه محلشان هستند خبر داد و چون علی از ما شماره تلفن نداشت فکر کردیم ماجرا را پیگیری نکنیم و علی وقتی متوجه سرقت خودرویش شود به پلیس مراجعه می کند و ۳ دزد جوان دستگیر می شوند اما الان ما به اشتباه دستگیر شدیم و دزد نیستیم.

 

 

نقشه شوم سرقت خودرو توسط دو دختر دبیرستانی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *