نقشه ی شیطانی زن صیغه ای برای پیرمردهای پولدار

زن-صیغه
253
دسته‌بندی نشده

زن صیغه ای با همدستی خواستگارش نقشه شوم خود را اجرا کرد

این زن پس از پایان دوره عقد موقت، با همدستی خواستگار سابقش طعمه هایش را می ربود و دست به اخاذی های میلیونی می زد. چند روز پیش، زمانی که پیرمرد پولداری در خانه اش در شمال تهران تنها بود موبایلش زنگ خورد. آن طرف خط زن جوانی به نام نسترن بود که چند ماه قبل تر به مدت 3 ماه به عقد موقت وی درآمده و حالا چند روزی می شد که مدت عقدشان تمام شده بود. نسترن به بهانه اینکه وسایلش در خانه پیرمرد جا مانده با او درخیابانی در غرب پایتخت قرار گذاشت تا آنها را پس بگیرد. پیرمرد از همه جا بی خبر در محل قرار حاضر شد غافل از اینکه دام سیاهی برایش پهن شده است.

ماجرای زندانی شدن پیرمرد با نقشه زن صیغه ای

72ساعت اسارت در کلبه متروکه

پیرمرد در محل قرار به جای نسترن با 3مرد قوی هیکل روبه رو شد. آنها او را به زور و ضرب و شتم سوار خودروی پژویی کردند و به سمت شمال کشور رفتند. او 3روز در کلبه ای متروکه که به نظر می رسید داخل یک دامداری است، زندانی بود. آدم ربایان با غل و زنجیر او را بسته بودند و با ضرب و شتم از او چند سفته و چک سفید امضا گرفتند. حتی کارت های عابربانکش را به همراه رمزشان گرفتند و حسابش را خالی کردند و پس از اخاذی 500میلیون تومانی، تصمیم گرفتند او را رها کنند. آن روز یکی از گروگانگیران، کلید قفل و زنجیر را در کلبه متروکه جا گذاشت و پیرمرد با باز کردن قفل موفق به فرار شد.

 اعترافات نسترن

با فرار گروگان و شکایت وی، پرونده ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و گروهی از مأموران با دستور قاضی آرش سیفی، مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. آنها با راهنمایی شاکی و اقدامات پلیسی، نسترن، همسر صیغه ای شاکی را دستگیر کردند. هرچند او مدعی بود که بی گناه است اما وقتی شواهد را علیه خود دید ناچار به اقرار شد.

نسترن که زنی حدودا 38ساله است به قاضی جنایی چنین گفت:چند سال قبل از همسرم طلاق گرفتم و پس از آشنایی با پیرمرد به عقد موقت وی درآمدم اما پس از پایان دوران عقد از او جدا شدم. در همین دوران از طریق اینستاگرام، خواستگار سابقم را که از نوجوانی عاشقش بودم پیدا کردم.

من و شهرام عاشق هم بودیم اما خانواده هایمان مخالف ازدواج ما بودند. وقتی متوجه شدم که او هم از همسرش جدا شده به پیشنهاد ازدواجش جواب مثبت دادم. برای ازدواج و تشکیل زندگی نیاز به پول داشتیم. برای همین این نقشه را با هم طراحی کردیم تا از پیرمرد پولدار، باجگیری کنیم.

وی ادامه داد:شهرام برای اجرای این نقشه 2نفر از دوستانش را اجیر کرد و من پیرمرد را سر قرار کشاندم. شهرام و همدستانش پیرمرد را حسابی ترسانده بودند و فکر نمی کردیم او شکایت کند اما تصورمان اشتباه بود.پس از اعترافات این زن، وی با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت. درحالی که بررسی ها برای دستگیری آدم ربایان ادامه داشت،

 زن صیغه

رفتار زشت زن صیغه ای با پیرمردها

مشخص شد که این نخستین بار نیست که نسترن و همدستانش، پیرمردی را برای باجگیری گروگان گرفته اند. این زن با همین شگرد به عقد موقت پیرمرد ثروتمند دیگری درآمده و پس از پایان دوران عقد، وی را سر قرار کشانده بود تا خواستگار سابقش به همراه آدم ربایان اجیر شده، سناریوی باجگیری از طعمه خود را اجرا کنند. بررسی ها نشان می داد پرونده شکایت دیگری از این زن و همدستانش در شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است و این یعنی متهمان به صورت سریالی دست به آدم ربایی و باجگیری از پیرمردهای ثروتمند می زدند. هم اکنون تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری و کشف جرایم احتمالی دیگر از سوی این گروه ادامه دارد.

نقشه ی شیطانی زن صیغه ای برای پیرمردهای پولدار

منبع : همشهری

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *