نماز خوندن بلد نیستی، نماز نخوندن جلوی دوربین هم بلد نیستی!؟

679
دسته‌بندی نشده
نماز خوندن بلد نیستی : واکنش فعالان فضای مجازی به فیلم نمازخواندن یکی از سران فتنه
نماز خوندن بلد نیستی، نماز نخوندن جلوی دوربین هم بلد نیستی!؟

 اخیرا فیلمی از نماز خواندن یکی از سران فتنه منتشر شد که واکنش‌های مختلفی را به خصوص در فضای مجازی به دنبال خود داشت و بسیاری از کاربران فضای مجازی با هشتگ‌های مختلف به این موضوع پرداخته و نسبت به اتفاقات رخ داده در فیلم انتقاد کردند .

نماز خوندن بلد نیستی، نماز نخوندن جلوی دوربین هم بلد نیستی!؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اخیرا فیلمی از نماز خواندن یکی از سران فتنه منتشر شد که واکنش‌های مختلفی را به خصوص در فضای مجازی به دنبال خود داشت. بسیاری از کاربران فضای مجازی با هشتگ‌های همچون « شوی نماز»، « فتنه 88»، « نماز فتنه‌گران»و … به این موضوع پرداخته و نسبت به اتفاقات رخ داده در فیلم انتقاد کردند که در ادامه به بخشی از آنها آمده است.

* وقتی مظلوم نمایی موجب رسوایی می‌شود

سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان در توئیتی نوشت: « وقتی میرحسین موسوی که مفتخر بود نخست وزیر امام است با نفی الفبای رساله امام، نشسته امام جماعت می شود حرجی بر آن جوانک نیست که نماز نصفه‌اش یک سجده‌ای باشد و کلا دیانت نسل جدید  اصلاحات رو به افول رود. به هرحال این مظلوم نمایی هم موجب رسوایی شد زیرا ولا یحیق المکر السیئ إلا بأهله»

* بهتر نیست مشاور مذهبی برای فیلم‌های کوتاه هم اجباری بشه؟!

ابوالفضل مظاهری دبیر اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم در توئیتی نوشت: « بهتر نیست مشاور مذهبی برای فیلم‌های کوتاه هم اجباری بشه؟! »

*  خواستن با انتشار کلیپ نمازخوندن میرحسین،  ایستگاه پایانی دروغ رو به حاشیه بکشونن

یکی از کاربران توئیتر با نام کاربری « حاج‌ حیدر» نوشته است: « مثلا خواستن با انتشار کلیپ نمازخوندن میرحسین،  ایستگاه پایانی دروغ رو به حاشیه بکشونن. ولی به این دقت نکرده بودن کسی که ایستاده نماز می‌خونه نمی‌تونه به کسی که نشسته نماز می‌خونه اقتدا کنه! پسره هم با یه سجده بلند میشه برای رکعت بعدی، بعدشم وسط نماز با فیلمبردار حرف میزنه و میره »

* انگار مجبورش کردن نماز بخونه!

فردی هم با نام کاربری « گاندی» با اشتراک گذاشتن فیلم نماز جماعت موسوی نوشته است: « اون آقایی که سمت راست هست رو انگار مجبور کردن نماز بخونه چون اصلا بلد نیست با جماعت نماز بخونه و در آخر هم بی‌خیال نماز خواندن میشه و وسط نماز ول می‌کنه می‌ره»

*  دلم برای اصلاح طلب‌ها سوخت!/ خدا نصیب گرگ بیابون نکنه این خفت و خواری رو

احمد کارآمد هم در توئیتی نوشته است: « دلم برای اصلاح طلب ها سوخت! بندگان خدا، بعد8سال به جای  رفع حصر یه فیلم از نماز خوندن  میرحسین موسوی بهشون دادن که دلشون خوش باشه! بعدم اومدن با ذوق زدگی تمام منتشرش کردند! حالا کل ایران دارن بهشون می خندن، خدا نصیب گرگ بیابون نکنه این خفت و خواری رو»

* از جماعتی که توی خیابون با کفش نماز جماعت مختلط برگزار میکنن، چه توقعی دارید آخه!!

یکی از کاربران با نام « م. حسینی ( شیدا)» هم نوشته است: از جماعتی که توی خیابون در حالیکه کفش پاشونه نماز جماعت مختلط برگزار میکنن، چه توقعی دارید آخه!! درواقع ایستگاه پایانی دروغ همینه بقیه اداشو در میارن»

* نماز خوندن بلد نیستی، نماز نخوندن اونم جلوی دوربین هم بلد نیستی!؟

محمّد نصوحی هم در توئیتی نوشته: «  آخه بزرگوار! عالیقدر! خوشتیپ! نماز خوندن بلد نیستی، نماز نخوندن اونم جلوی دوربین هم بلد نیستی!؟»

* اینا به درجه ای از عرفان رسیدن که بلافاصله پس‌ از تکبیر به رکوع میرن و  و نماز می‌خونن با یه سجده‌‌!

کاربری هم با نام « محسن» نوشته است: « اینا سال ۸۸ که با کفش نماز می‌خوندن، الانم به درجه ای از عرفان رسیدن که بلافاصله پس‌ از تکبیر به رکوع میرن و نماز می‌خونن با یه سجده‌‌! تازه وسط نماز با موبایل هم صحبت می کنن. بماند که طبق فتوای امام، کسی که نشسته نماز می‌خونه نمی تونه پیشنماز بایسته»

* با کیفیتی که نماز  میرحسین و رفقا داشتن، منتظر انتشار گسترده توجیهات باشید!

سید رضی هم در توئیتی نوشته است: « با کیفیتی که نماز  میرحسین و رفقا داشتن، منتظر انتشار گسترده توجیهاتی با مضمون حکایت حضرت موسی و شبان باشید.

* وقتی نماز جماعت هم ابزار اهداف کثیف فتنه‌گران می‌شود

حبیب ترکاشوند فعال رسانه‌ای هم با اشتراک گذاشتن تصویر نمازخواندن موسوی نوشته است: « وقتی نماز جماعت هم ابزار اهداف کثیف فتنه‌گران می‌شود: نوجوانی که پشت سر میرحسین ایستاده نه نماز را به جماعت می‌خواند و نه حتی تعداد سجده‌ها را می‌داند بعد از شوی نماز هم رو به فیلمبردار با اشاره می‌گوید حالا چه کنم؟ این فیلم قرار بود نماد مظلومیت یاغیان شود سند رسوایی آنها شد.»

*  یکی از فانتزیام اینه که توسکانس نماز خوندن میرحسین باشم و من هی تن تند قهر کنم و کارگردان بگه کات!

فردی هم با نام کاربری : ریش سفید» نوشته است: « یکی از فانتزیام اینه که توسکانس نماز خوندن میرحسین باشم و من هی تن تند قهر کنم. و کارگردان بگه کات»

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *