هدیه ستاره ها به هم در روز ولنتاین

با تمام شدن ماه ژانویه و آغاز ماه فوریه، ذره های عشق در هوا معلق می شوند. به هدیه هایی که ستاره های هالیوود برای شریک زندیگی شان خریده اند، نگاهی بیاندازید.

ایران۱۶: با تمام شدن ماه ژانویه و آغاز ماه فوریه، ذره های عشق در هوا معلق می شوند. به هدیه هایی که ستاره های هالیوود برای شریک زندیگی شان خریده اند، نگاهی بیاندازید.

۱٫ دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام

هدیه ستاره ها بهم در روز ولنتاین

شکی نیست که دیوید بکهام برای همسرش، خود یک هدیه ای گران بهاست. مردی صادق، خوش تیپ، مشهورترین فوتبالیست جهان و پدری مهربان و دلسوز!  اما تمام این خصوصیت خوب باعث نمی شود که او از شاد کردن هسرش، دست بکشد.

این زوج خوشبخت به روز ولنتاین علاقه زیادی دارند و هر سال برای هم هدیه های زیبایی می خرند. یک سال دیوید بکهام برای ویکتوریا یک گردنبند بولگاری به قیمت ۸ میلیون دلار خرید. حتما ویکتوریا از دیدن آن چشم هایش برق زد.


۲٫ جاستین بیبر و سلنا گومز

هدیه ستاره ها بهم در روز ولنتاین

رابطه عاشقانه این زوج زمانی زبانزد خاص و عام بود. هر قدم، نگاه و نفس آنها زیر ذره بین بود و حتی جدا شدن شان تیتر بسیاری از روزنامه و مجلات را به خود اختصاص داد. اما چیزی که صحت دارد این است که آنها در مدتی که با هم رابطه ای عاشقانه داشتند، مدام یکدیگر را سورپرایز می کردند.

جاستین بیبر، خواننده پاپ کانادایی، همیشه در روابط خود رمانتیک بوده است. او در روز ولنتاین برای عشق زندگی اش یک دسته گل به قیمت ۲۰۰۰ دلار خرید. آیا او عشق جدیدش را هم این گونه سورپرایز خواهد کرد؟


۳٫ برد پیت و آنجلینا جولی

هدیه ستاره ها بهم در روز ولنتاین

یکی دیگر از زوج هایی که عشق شان میان ستاره های هالیوود افسانه شده است، برد و پیت و آنجلینا جولی هستند. هر دوی آنها ذهنی خلاق دارند و از سورپرایز کردن یکدیگر نیز لذت می برند.

 یک سال هنگامی که آنجلینا جولی به هدیه ولنتاین برد پیت فکر می کرد، به این نتیجه رسید که او هیچ کمبودی در زندگی اش ندارد و همه چیز در اختیارش است. اما او می دانست که چگونه همسر خود را سورپرایز کند. آنجلینا یک درخت زیتون ۲۰۰ ساله را به عنوان هدیه روز عشاق برای او در نظر گرفت. بله، این واقعا هدیه منحصر بفردی بود زیرا نماد آرامش و استقامت است. چه چیزی بهتر از آن؟


۴٫ چنینگ تیتوم و جینا دوان

هدیه ستاره ها بهم در روز ولنتاین

چنینگ تیتوم یکی از جذاب ترین بازیگران هالیوودی است که هر زنی دوست دارد همسر او باشد. اما او عشق اش را تنها به جینا دوان، بازیگری زیبا و با استعداد نشان داده است. هیچ کس نمی تواند باور کند که این مرد چقدر رمانتیک است!

از زمانی که چنینگ تیتوم نیمه گمشده زندگی اش را پیدا کرد، هر سال در روز ولنتاین برای او جواهراتی از طراح مشهور «Neil Lane» هدیه گرفته است.


۵٫ کانیه وست و کیم کارداشیان

هدیه ستاره ها بهم در روز ولنتاین

کانیه وست و کیم کارداشیان از هدیه های گران قیمت و عجیب و غریب لذت می برند. کانیه هر کاری می کند تا همسرش را شاد نگه دارد.

 در سال ۲۰۱۳ این رپر مشهور برای خرید یک سرویس شامل الماس، طلا سفید و زمرد بیش از ۷۰۰۰۰ دلار هزینه کرد. شاید شما چنین پولی برای خرید یک سرویس طلای چشمگیر نداشته باشید اما می توانید مدل های ارزان تری را پیدا کنید.


۶٫ جی زی و بیانسه

هدیه ستاره ها بهم در روز ولنتاین

افراد زیادی هستند که به عشق چندین و چند ساله بیانسه و جی زی حسرت می خورند. رابطه آنها جزو یکی از رمانتیک ترین رابطه ها در دنیای ستاره ها بوده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این دو که هیچ کمبودی در زندگی شان ندارند، چگونه در روز ولنتاین همدیگر را سورپرایز می کنند.

یک سال در روز ولنتاین، رپر مشهور آمریکایی تصمیم گرفت که همسر خود را با یک گوشی تلفن با روکش پلاتین سورپرایز کند. به نظر ما که این کار زیاده روی است اما خب ستاره ها جور دیگری فکر می کنند.

اگر به فکر خرید یک هدیه برای عشق زندگی تان در روز ولنتاین هستید، لازم نیست یک دسته گل یک میلیون تومنی یا یک سرویس گرانقیمت الماس بخرید بلکه یک هدیه کوچک اما زیبا هم می تواند او را خوشحال کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *