هشدار به تماشاگران ایرانی در جام جهانی فوتبال

هشدار به تماشاگران ایرانی در جام جهانی فوتبال + عکس

هشدار به تماشاگران ایرانی در جام جهانی فوتبال

فدراسیون فوتبال ایران از کسانی که قصد رفتن به برزیل و تماشای بازی‌های ایران در جام جهانی را دارند خواست که مراقب سودجویان و کلاهبرداران باشند…
به گزارش ایسنا ، از زمانی که تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برزیل راه یافت، تبلیغات زیادی از سوی شرکت‌ها، آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری منتشر شد که به هواداران فوتبال وعده سفر به برزیل و تماشای بازی‌های تیم ملی را می‌ دهند.

این مساله به خودی خود مشکلی ندارد، اما مساله از جایی حاد می‌شود که این آژانس‌ها مدعی می‌شوند که با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارند و بلیت‌های جام جهانی را از آن طریق خریداری خواهند کرد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در توضیح این مساله گفته است که فدراسیون طرف قرارداد با هیچ شرکت، آژانس مسافرتی یا تور گردشگری نیست و تمام این حرف‌ها “دروغ”‌ است.

فدراسیون فوتبال به همین منظور به هواداران تیم ملی که قصد سفر به برزیل را دارند هشدار داده که مراقب سود جویان و کلاهبرداران باشند تا مبادا پول خود را بیهوده از دست بدهند.

به گزارش ایسنا، هشت درصد بلیت‌های بازی‌های ایران به هواداران ایران تعلق دارد و هر کسی از هر جای جهان می تواند با مراجعه به سایت فیفا بلیت مورد نظر خود را خریداری کند. بنابراین آژانس‌های گردشگری هم برای اعزام هواداران به برزیل از همین طریق باید بلیت بخرند.

فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد:«به اطلاع کلیه مردم عزیز کشورمان می‌رساند که اخیرا تعدادی از آژانس‌ها و موسسات سیاحتی و مسافرتی با اعلام در اختیار داشتن بلیت مسابقات جام‌جهانی 2014 برزیل و دارا بودن تاییدیه از فدراسیون فوتبال اقدام به ثبت‌نام علاقمندان برای تماشای مسابقات جام‌جهانی برزیل می‌کنند.

فلذا تاکید می‌شود این فدراسیون به هیچ آژانس یا موسسه‌ای بلیت این مسابقات را واگذار نکرده و هیچ‌گونه تاییدیه‌ای هم در این‌ خصوص صادر نشده است و طرفداران فوتبال و علاقمندان تماشای مسابقات جام‌جهانی برای ثبت‌نام و خرید بلیت مسابقات به سایت فدراسیون جهانی فوتبال http://www.fifa.com/worldcup/organisation/ticketing/apply-for-tickets/index.html?intcmp=promo_fwcticketing_en مراجعه و با استفاده از اطلاعات آن مستقیما نسبت به خریداری بلیت مسابقات اقدام کنند.

افراد حقیقی و یا حقوقی که در این بخش بطور غیرقانونی فعالیت می‌کنند از طریق مراجع قضایی تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.»

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *