همخوابی همسر این مرد و دوست صمیمی اش 

393542053-11702833191.jpg

همخوابی همسر این مرد و دوست صمیمی اش
مردی که وقتی متوجه شد همسرش با دوست صمیمی اش رابطه شیطانی دارد فورا اقدام به قتل زنش کرد و او را کشت. مرد عراقی که به اتهام قتل همسرش به زندان و پرداخت دیه محکوم شده بود به خاطر ناتوانی در پرداخت دیه در زندان ماند و دیروز از قضات دادگاه خواست تا با تقسیط دیه موافقت کنند.

سوران 49ساله هفدم دی سال 92 وقتی که 45سال داشت به بهانه هدیه دادن به همسرش چشم‌ها و دستان اکرم 32 ساله را بست و سپس این زن را در خانه اش در خیابان مهرآباد جنوبی با طناب خفه کرد و جنازه کارتن پیچ او رابه حاشیه نهر فیروز بهرام برد و دفن کرد.

این مرد که از صحنه های جنایت و کارتن پیچ کردن پیکر فیلم گرفته بود با کشف گوشی موبایلش و به دست آمدن فیلمهای جنایت, لب به اعتراف گشود.وی پای میز محاکمه ایستاد و مهدروالدم بودن قربانی را انگیزه این جنایت اعلام کرد.

وی گفت: زنم را کشتم چون به رابطه او با دوست صمیمی ام فرمان پی برده بودم. همسرم مستحق مرگ بودو باید فرمان را هم می کشتم.در پایان جلسه دادگاه هیات قضایی با توجه به مدرک های موجود در پرونده و اعتقاد متهم به مهدورالدم بودن قربانی, او را از حکم قصاص معاف و به 10 سال زندان و پرداخت دیه محکوم کردند.

حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد اما سوران از زندان تقاضای اعسار را مطرح کرد.این مرد در نامه ای برای قضات دادگاه کیفری استان نوشت که توان پرداخت دیه را ندارد و خواست تا انها با تقاضای تقسیط دیه موافقت کنند.

به این ترتیب سوران دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

این مرد در تشریح جزییات آشنایی با همسرش گفت: سال 70 برای کار به ایران آمدم و بعنوان نظافتچی در خانه‌های مردم کار میکردم. درآمد بدی نداشتم تا این که دوستم فرمان اکرم رابه من معرفی کرد. او می‌گفت اکرم دختر خوبی است.من هم پیشنهاد فرمان را پذیرفتم ولی چون شناسنامه نداشتم نتوانستم ازدواجم رابا اکرم ثبت کنم,

فقط او رابه عقد دائم در آوردم. اما دو روزبعد از ازدواجمان فهمیدم که فرمان پنج سال با اکرم دوست بوده است. میخواستم او را طلاق بدهم اما چون التماس کرد دلم برایش سوخت.

وی ادامه داد: یک سال و نیم با اکرم زندگی کردم تا این که دوباره متوجه رابطه پنهانی فرمان و زنم شدم.من به کلانتری رفتم و از آن ها شکایت کردم.اما انها دست بردار نبودند و همان‌ گونه به رابطه شان ادامه می دادند. بهمین خاطر تصمیم به قتل انها گرفتم.

سوران در تشریح جزییات جنایت گفت: به اکرم گفتم برای تولدش یک هدیه خریده ام و باید اجازه دهد چشم و دست‌هایش را ببندم تا هدیه رابه او بدهم. او هم قبول کرد. وقتی چشمان اکرم را بستم طناب را دور گردنش انداختم و او را خفه کردم.

بعد جنازه را داخل کارتن گذاشتم و با وانتم به حوالی نهر فیروز بهرام بردم و دفن کردم.من از صحنه های قتل فیلم گرفتم تا بعد ها آنرا تماشا کنم و آرام شوم.حالا نزدیک به 4 سال است که در زندانم و توانِ پرداخت دیه رابه صورتِ یکجا ندارم.

از قضات می‌خواهم تا با تقسیط دیه موافت کنند. اگر آزاد شوم کار می‌کنم و دیه را میپردازم.در پایان جلسۀ هیات قضایی وارد شور شد تا دربارۀ تقاضای این مرد اظهار نظر کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *